Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

Yıl 2024, Cilt: 9 Sayı: 1, 63 - 87, 31.03.2024
https://doi.org/10.37991/sosdus.1439664

Öz

Bu çalışmanın amacı; pazarlama yönetimi konusunda 1985-2024 yılları arasında yayımlanmış lisansüstü tez çalışmalarını incelemektir. Ayrıca bu çalışmada elde edilen verilerin toparlanması ve yayımlanmasıyla pazarlama yönetimi konusunda yeni çalışmalara bir kaynak oluşturulacağı öngörülmektedir. Çalışmanın evrenini; Türkiye’de pazarlama yönetimi konusunda 1985-2024 yılları arasında çalışılmış ve Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) Ulusal Tez Merkezi veri tabanına kayıtlı lisansüstü tez çalışmaları oluşturmaktadır. Çalışmanın örneklemini 39 yüksek lisans tezi, 8 doktora tezi olmak üzere toplam 47 çalışma oluşturmaktadır. Bu çalışmada betimsel bir özellik taşıyan tarama modeli örnek alınmıştır. İncelenen tezlerin yayımlanma yılı, türü, çalışıldığı üniversite, anabilim dalı, enstitüsü, danışmanların akademik unvanları, konusu, yöntemi ve araştırmacısının cinsiyeti gibi değişkenlere göre analiz edilmiş ve bu boyutlarda sınıflandırılmıştır. Çalışmanın verileri yüzde, frekans, crosstab gibi betimsel istatistiki yöntemlerle analiz edilerek değerlendirilmiştir. Tüm bu analizlerin sonucunda yüksek lisans düzeyinde daha fazla olan çalışmaların işletme anabilim dalında ve işletme konusunda çalışıldığı tespit edilmiştir.

Kaynakça

  • Abuşoğlu, H. Ö. (2013). Yeni İletişim Teknolojilerinin Medya İşletmelerinin Pazarlama Yönetimine Etkileri. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Akaydın, A. (2011). Basın İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Akkaya, U. (2019). Kültürel Pazarlama Yönetimi ve Türkiye’de Kültürel Pazarlama Eğilimleri. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Arıca, E. F. (2014). Okul Öncesi Özel Eğitim Kurumlarında Pazarlama Yönetimi. T.C. Arel Üniversitesi.
  • Arıkan, Y. C. (2022). İnşaat Pazarlama Yönetiminde Müşteri Konut Talep Davranışlaerının İncelenmesi. Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknlolji Üniversitesi.
  • Awosoji, A. A. (2021). Management Of Digital Marketing For Customer Satisfactıon: A Cross Sectoral Study. T.C. İstanbul Aydın Üniversitesi.
  • Aydoğan, B. (2007). Pazarlama Yönetiminde Stok Ve Raf Yönetimi Tüketim Malları Grubunda Market Ve Hipermarketlerde Uygulama. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Baker, M. J. (1995). Marketing theory and practice (3. Edition.). Springer.
  • Baştuğ, S. (2005). Hipermarketlerde Pazarlama Yönetimi Ve Konya Örneği. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Bayraktar, B. N. (2010). Pazarlama Yönetiminde Marka Bilinirliği’nin Önemi Ve Yazılı Basın Sektörü Üzerine Uygulama. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Bulut, Y. (2018). Pazarlama Nedir? Pazarlama Türkiye.
  • Çalık, N. (1990). Pazarlama Yönetiminde Satış Tahmin Sürecine Bütünleşik Bir Yaklaşım. T.C. Anadolu Üniversitesi.
  • Canver, O. (2004). Pazarlama Yönetimi Açısından Ast-Üst İlişkilerinde İletişimin Önemi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi.
  • Çelik, M. (2019). Pazarlama Yönetiminde Sponsorluk Faaliyetleri ve Tüketici Odaklı Faaliyetlerin Firmanın Büyüme Performansı Üzerindeki Etkisi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Çinar, Ç. (2010). Kooperatiflerde Pazarlama Yönetimi Açısından Sosyal Pazarlama ve Bir Uygulama. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Demir, A. (2018). Yerel Yönetimlerde Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Bir Uygulama.pdf. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Deniz, R. B. (1985). Stratejik Pazarlama Yönetimi Açısından Yeni Ürün Geliştirme Faaliyetlerine Sistemsel Bir Yaklaşım. Marmara Üniversitesi.
  • Derman, Z. (2002). Pazarlama Yönetiminde Sayısal Karar Modelleri Ve Uygulaması. T.C. Yıldız Teknik Üniversitesi.
  • Dilsiz, S. K. (2008). Devlet Orman İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçümü ve Pazarlama Yönetimi. T.C. İstanbul Üniversitesi.
  • Emamverdi, P. (2022). Organizational Resilience During The Coronavirus Pandemic: The Influence Of Corporate Social Responsibility Strategy And Mediating Role Of Organizational Citizenship And Innovative Behaviour. T.C. İstanbul Aydın Üniversitesi.
  • Erdoğan, B. Z. (2018). Pazarlama İletişimi Yönetimi. B. Z. Erdoğan ve E. E. Hall (Ed.), Pazarlama Yönetimi içinde (ss. 3–19). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Eser, Z. (1999). Kulüplerde Stratejik Pazarlama Yönetimi Ve Kemer Golf&Country Kulübünde Uygulama. Eskişehir Anadolu Üniversitesi.
  • Güç, S. (1991). Trabzon’daki Turistik Belgeli Otel İşletmelerinin Pazarlama Yönetiminde Karşılaşılan İşletme İçi Ve İşletme Dışı Sorunlar. T.C. Karadeniz Teknik Üniversitesi.
  • Gül, G. (2012). Gayrimenkul Yatırımcısı İnşaat Firmalarında Konut Pazarlama Yönetimi Süreci. İstanbul Teknik Üniversitesi.
  • Hernandez, D. L. (2019). What is the Impact of Data Analytics on Strategic Marketing Performance? T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Hindi, S. (2014). Özel Ortaöğretim Kurumlarında Pazarlama Yönetimi. T.C. İstanbul Arel Üniversitesi.
  • İçme, R. M. (2015). KOBİ Bankacılığında Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Bir Uygulama. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Karaaslan, M. H. (2008). Rekabet Üstünlüğü Sağlama Aracı Olarak Konumlandırma Stratejilerinin Stratejik Pazarlama Yönetiminde Kullanılması: Kayseri İli Tüketicilerinin Kayseri Ve Ankara Mobilyaları Algılarının Ölçümü. T.C. Erciyes Üniversitesi.
  • Karabacak, E. (1993). Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi ve Pazarlama Yönetimi Açısından Önemi. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Karabay, N. (1998). Türk Basın İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi Uygulamaları. T.C. Ege Üniversitesi.
  • Karasar, N. (2023). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Nobel Akademik Yayıncılık.
  • Kaya, B. (2021). Point Of Purchase Tactics In Scope Of Strategic Marketing Management. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Kırbaş, B. (2019). Pazarlama Yönetimi Kapsamında Telekomünikasyon Sektöründe Gerilla Pazarlama Uygulamaları Üzerine Araştırma. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Kotler, P. (1997). Marketing Management (9 Edition.). New Jersey: Prentice Hall İnternational Inc.
  • Küle, G. (2012). Pazarlama Yöneti̇mi̇ Dersi̇ni̇ Alan Öğrenci̇leri̇n Mobi̇l Öğrenme Algılarının Beli̇rlenmesi̇. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Okumuş, A. (2010). Pazarlama yöneti̇mi̇ ortak ders. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.
  • Öngüç, H. (2002). Intelligent Decision Support Systems İn Marketing Management. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Orakcı, M. C. (2021). Otelcilik Sektöründe Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Yönetimi: Manavgat Bölgesi Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Akdeniz Üniversitesi.
  • Pekcan, Y. A. (1997). Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Türk İlaç Sektöründe Uygulanması. Ankara Üniversitesi.
  • Samgar, Z. D. (2005). Perakende Pazarlama Yönetiminde Alan Yönetiminin Sürümleme Açısından Ele Alınması Ve Bir Saha Araştırması. T.C. Dokuzeylül Üniversitesi.
  • Sarıçiçek, B. (2017). Pazarlama Yönetimi Etkinliği ve Uygulamada Ölçülmesi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Şavran, T. G. (2012). Sosyolojide Araştırma Yöntem ve Teknikleri. T. G. Şavran (Ed.), Sosyolojide Araştırma Yöntem ve Teknikleri içinde (Anadolu Ün., ss. 144–180). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Sayehdar, H. (2021). Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Yaklaşım : Mavi Okyanus. Sayın, İ. U. (2004). Pazarlama Yönetimi Açısından Lojistik Faaliyetleri Kapsamında KKK’lığı Kodlandırma Faaliyetlerinin Yeterliliği Ve Kodlandırma Sisteminin Daha Etkin Hale Getirilmesine Ait Bir İnceleme. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Sözer, N. (2016). Gayri̇menkul Sektöründe Mi̇mari̇ ve Tasarımın Pazarlama Yöneti̇mi̇nde Önemi̇. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Taşkın, S. B. (2019). B2B Teknoloji Şirketlerinde Stratejik Pazarlama Yönetimi. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Terlemez, G. (2003). Küreselleşme Sürecinde Uluslararası Pazarlama Yönetiminde Yerel-Kültürel Özellikler: Nestle Firması Örneği. T.C. Afyon Kocatepe Üniversitesi.
  • Torlak, Ö. (1991). Pazarlama Yönetimi Açısından Pazarlama Kontrolü, Önemi, Özellikleri Ve Bir Model Önerisi (İlaç Sektöründe Bir Çalışma). T.C. İstanbul Üniversitesi.
  • Tunalı, B. (2018). Strategic Marketing Management for B2B Technology Companies. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Tuncer, A. S. (2018). Sosyal medyanın gelişimi. F. Z. Özata (Ed.), Sosyal Medya içinde (Anadolu Ün., C. 1, ss. 2–25). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Türkdönmez, H. (2014). İş Dünyasında Sistem Ve Strateji’nin Rolü - Stratejik Pazarlama Yönetimi’nde Bilişim Teknolojileri Ve Sistemleri’nin Etkin Kullanımı: Stratejik E-Pazarlama Yönetimi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Ulusoy, E. (2002). Pazarlama Yönetimi Açısından Departmanlı Mağazalarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Tüketicilerin Davranış Eğilimleri Ve Demografik Özellikleriyle İlişkisi. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Uzkesici, N. (1985). Eti Şirketler Grubu`nun Uluslararası Pazarlama Yönetimine İlişkin Sorunları. T.C. Anadolu Üniversitesi.
  • Yazıcı, H. M. (2015). Stratejik Pazarlama Yönetimi Açısından Rekabet Üstünlüğü Sağlayabilecek Kişisel Satış Teknikleri ve Bir Uygulama. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.

REVIEW OF POSTGRADUATE STUDIES RELATED TO MARKETING MANAGEMENT

Yıl 2024, Cilt: 9 Sayı: 1, 63 - 87, 31.03.2024
https://doi.org/10.37991/sosdus.1439664

Öz

The purpose of this study; To examine postgraduate thesis studies on marketing management published between 1985 and 2024. In addition, it is envisaged that the data obtained in this study will be collected and published as a resource for new studies on marketing management. The universe of the study; It consists of postgraduate thesis studies on marketing management in Turkey, which were studied between 1985 and 2024 and are registered in the National Thesis Center database of the Council of Higher Education (YÖK). The sample of the study consists of a total of 47 studies, including 39 master's theses and 8 doctoral theses. In this study, a screening model with a descriptive feature was taken as an example. The examined theses were analyzed and classified according to variables such as publication year, type, university, department, institute, academic titles of the advisors, subject, method and gender of the researcher. The data of the study were analyzed and evaluated using descriptive statistical methods such as percentage, frequency and crosstab. As a result of all these analyses, it was determined that more studies at the master's level were studied in the department of business administration and business administration.

Kaynakça

  • Abuşoğlu, H. Ö. (2013). Yeni İletişim Teknolojilerinin Medya İşletmelerinin Pazarlama Yönetimine Etkileri. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Akaydın, A. (2011). Basın İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Akkaya, U. (2019). Kültürel Pazarlama Yönetimi ve Türkiye’de Kültürel Pazarlama Eğilimleri. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Arıca, E. F. (2014). Okul Öncesi Özel Eğitim Kurumlarında Pazarlama Yönetimi. T.C. Arel Üniversitesi.
  • Arıkan, Y. C. (2022). İnşaat Pazarlama Yönetiminde Müşteri Konut Talep Davranışlaerının İncelenmesi. Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknlolji Üniversitesi.
  • Awosoji, A. A. (2021). Management Of Digital Marketing For Customer Satisfactıon: A Cross Sectoral Study. T.C. İstanbul Aydın Üniversitesi.
  • Aydoğan, B. (2007). Pazarlama Yönetiminde Stok Ve Raf Yönetimi Tüketim Malları Grubunda Market Ve Hipermarketlerde Uygulama. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Baker, M. J. (1995). Marketing theory and practice (3. Edition.). Springer.
  • Baştuğ, S. (2005). Hipermarketlerde Pazarlama Yönetimi Ve Konya Örneği. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Bayraktar, B. N. (2010). Pazarlama Yönetiminde Marka Bilinirliği’nin Önemi Ve Yazılı Basın Sektörü Üzerine Uygulama. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Bulut, Y. (2018). Pazarlama Nedir? Pazarlama Türkiye.
  • Çalık, N. (1990). Pazarlama Yönetiminde Satış Tahmin Sürecine Bütünleşik Bir Yaklaşım. T.C. Anadolu Üniversitesi.
  • Canver, O. (2004). Pazarlama Yönetimi Açısından Ast-Üst İlişkilerinde İletişimin Önemi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi.
  • Çelik, M. (2019). Pazarlama Yönetiminde Sponsorluk Faaliyetleri ve Tüketici Odaklı Faaliyetlerin Firmanın Büyüme Performansı Üzerindeki Etkisi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Çinar, Ç. (2010). Kooperatiflerde Pazarlama Yönetimi Açısından Sosyal Pazarlama ve Bir Uygulama. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Demir, A. (2018). Yerel Yönetimlerde Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Bir Uygulama.pdf. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Deniz, R. B. (1985). Stratejik Pazarlama Yönetimi Açısından Yeni Ürün Geliştirme Faaliyetlerine Sistemsel Bir Yaklaşım. Marmara Üniversitesi.
  • Derman, Z. (2002). Pazarlama Yönetiminde Sayısal Karar Modelleri Ve Uygulaması. T.C. Yıldız Teknik Üniversitesi.
  • Dilsiz, S. K. (2008). Devlet Orman İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçümü ve Pazarlama Yönetimi. T.C. İstanbul Üniversitesi.
  • Emamverdi, P. (2022). Organizational Resilience During The Coronavirus Pandemic: The Influence Of Corporate Social Responsibility Strategy And Mediating Role Of Organizational Citizenship And Innovative Behaviour. T.C. İstanbul Aydın Üniversitesi.
  • Erdoğan, B. Z. (2018). Pazarlama İletişimi Yönetimi. B. Z. Erdoğan ve E. E. Hall (Ed.), Pazarlama Yönetimi içinde (ss. 3–19). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Eser, Z. (1999). Kulüplerde Stratejik Pazarlama Yönetimi Ve Kemer Golf&Country Kulübünde Uygulama. Eskişehir Anadolu Üniversitesi.
  • Güç, S. (1991). Trabzon’daki Turistik Belgeli Otel İşletmelerinin Pazarlama Yönetiminde Karşılaşılan İşletme İçi Ve İşletme Dışı Sorunlar. T.C. Karadeniz Teknik Üniversitesi.
  • Gül, G. (2012). Gayrimenkul Yatırımcısı İnşaat Firmalarında Konut Pazarlama Yönetimi Süreci. İstanbul Teknik Üniversitesi.
  • Hernandez, D. L. (2019). What is the Impact of Data Analytics on Strategic Marketing Performance? T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Hindi, S. (2014). Özel Ortaöğretim Kurumlarında Pazarlama Yönetimi. T.C. İstanbul Arel Üniversitesi.
  • İçme, R. M. (2015). KOBİ Bankacılığında Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Bir Uygulama. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Karaaslan, M. H. (2008). Rekabet Üstünlüğü Sağlama Aracı Olarak Konumlandırma Stratejilerinin Stratejik Pazarlama Yönetiminde Kullanılması: Kayseri İli Tüketicilerinin Kayseri Ve Ankara Mobilyaları Algılarının Ölçümü. T.C. Erciyes Üniversitesi.
  • Karabacak, E. (1993). Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi ve Pazarlama Yönetimi Açısından Önemi. T.C. Selçuk Üniversitesi.
  • Karabay, N. (1998). Türk Basın İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi Uygulamaları. T.C. Ege Üniversitesi.
  • Karasar, N. (2023). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Nobel Akademik Yayıncılık.
  • Kaya, B. (2021). Point Of Purchase Tactics In Scope Of Strategic Marketing Management. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Kırbaş, B. (2019). Pazarlama Yönetimi Kapsamında Telekomünikasyon Sektöründe Gerilla Pazarlama Uygulamaları Üzerine Araştırma. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Kotler, P. (1997). Marketing Management (9 Edition.). New Jersey: Prentice Hall İnternational Inc.
  • Küle, G. (2012). Pazarlama Yöneti̇mi̇ Dersi̇ni̇ Alan Öğrenci̇leri̇n Mobi̇l Öğrenme Algılarının Beli̇rlenmesi̇. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Okumuş, A. (2010). Pazarlama yöneti̇mi̇ ortak ders. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.
  • Öngüç, H. (2002). Intelligent Decision Support Systems İn Marketing Management. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Orakcı, M. C. (2021). Otelcilik Sektöründe Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Yönetimi: Manavgat Bölgesi Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Akdeniz Üniversitesi.
  • Pekcan, Y. A. (1997). Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Türk İlaç Sektöründe Uygulanması. Ankara Üniversitesi.
  • Samgar, Z. D. (2005). Perakende Pazarlama Yönetiminde Alan Yönetiminin Sürümleme Açısından Ele Alınması Ve Bir Saha Araştırması. T.C. Dokuzeylül Üniversitesi.
  • Sarıçiçek, B. (2017). Pazarlama Yönetimi Etkinliği ve Uygulamada Ölçülmesi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Şavran, T. G. (2012). Sosyolojide Araştırma Yöntem ve Teknikleri. T. G. Şavran (Ed.), Sosyolojide Araştırma Yöntem ve Teknikleri içinde (Anadolu Ün., ss. 144–180). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Sayehdar, H. (2021). Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Yaklaşım : Mavi Okyanus. Sayın, İ. U. (2004). Pazarlama Yönetimi Açısından Lojistik Faaliyetleri Kapsamında KKK’lığı Kodlandırma Faaliyetlerinin Yeterliliği Ve Kodlandırma Sisteminin Daha Etkin Hale Getirilmesine Ait Bir İnceleme. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Sözer, N. (2016). Gayri̇menkul Sektöründe Mi̇mari̇ ve Tasarımın Pazarlama Yöneti̇mi̇nde Önemi̇. T.C. İstanbul Ticaret Üniversitesi.
  • Taşkın, S. B. (2019). B2B Teknoloji Şirketlerinde Stratejik Pazarlama Yönetimi. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Terlemez, G. (2003). Küreselleşme Sürecinde Uluslararası Pazarlama Yönetiminde Yerel-Kültürel Özellikler: Nestle Firması Örneği. T.C. Afyon Kocatepe Üniversitesi.
  • Torlak, Ö. (1991). Pazarlama Yönetimi Açısından Pazarlama Kontrolü, Önemi, Özellikleri Ve Bir Model Önerisi (İlaç Sektöründe Bir Çalışma). T.C. İstanbul Üniversitesi.
  • Tunalı, B. (2018). Strategic Marketing Management for B2B Technology Companies. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Tuncer, A. S. (2018). Sosyal medyanın gelişimi. F. Z. Özata (Ed.), Sosyal Medya içinde (Anadolu Ün., C. 1, ss. 2–25). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
  • Türkdönmez, H. (2014). İş Dünyasında Sistem Ve Strateji’nin Rolü - Stratejik Pazarlama Yönetimi’nde Bilişim Teknolojileri Ve Sistemleri’nin Etkin Kullanımı: Stratejik E-Pazarlama Yönetimi. T.C. Beykent Üniversitesi.
  • Ulusoy, E. (2002). Pazarlama Yönetimi Açısından Departmanlı Mağazalarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Tüketicilerin Davranış Eğilimleri Ve Demografik Özellikleriyle İlişkisi. T.C. Marmara Üniversitesi.
  • Uzkesici, N. (1985). Eti Şirketler Grubu`nun Uluslararası Pazarlama Yönetimine İlişkin Sorunları. T.C. Anadolu Üniversitesi.
  • Yazıcı, H. M. (2015). Stratejik Pazarlama Yönetimi Açısından Rekabet Üstünlüğü Sağlayabilecek Kişisel Satış Teknikleri ve Bir Uygulama. T.C. Bahçeşehir Üniversitesi.
Toplam 53 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İktisat Sosyolojisi, Yönetim Sosyolojisi
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hakan Çalışkan 0000-0002-5302-1062

Erken Görünüm Tarihi 30 Mart 2024
Yayımlanma Tarihi 31 Mart 2024
Gönderilme Tarihi 19 Şubat 2024
Kabul Tarihi 27 Mart 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Cilt: 9 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çalışkan, H. (2024). PAZARLAMA YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ. Sosyolojik Düşün, 9(1), 63-87. https://doi.org/10.37991/sosdus.1439664
Creative Commons Lisansı
Bu dergide yayınlanan eserler  Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.