BibTex RIS Cite

Service Evaluation model in University Libraries: An Example of Grönroos Model

Year 2016, Volume: 2 Issue: 1, 23 - 30, 01.06.2016

Abstract

In this study quality service measuring tools that are in use majority of the
university libraries have been examined and Grönroos Modeling has been evaluated in detail.
With this study the followings are revealed; the relations between functional quality and
image quality of the libraries, the relations between technical quality and image quality of
the libraries. In addition, this study developed a questionnaire that will create possibility to
the libraries reveal the image of the libraries with their user perspective.

Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği

Year 2016, Volume: 2 Issue: 1, 23 - 30, 01.06.2016

Abstract

Çalışma kapsamında kütüphanelerde yoğun olarak kullanılan hizmet kalitesi ölçüm
araçları incelenmiş ve Grönroos Modeli detaylı olarak değerlendirilmiştir. Bu çalışma ile;
üniversite kütüphanelerinin fonksiyonel kalitesi ile imajı arasındaki ilişki, üniversite
kütüphanelerinin teknik kalitesi ile imajı arasındaki ilişki ortaya konulmuştur. Ayrıca
üniversite kütüphanelerinin kullanıcıları gözündeki imajının ortaya koyulmasına olanak
sağlayacak anket önerisi sunulmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA78HY78UT
Journal Section Articles
Authors

Evrim Caner This is me

Özgür Külcü This is me

Publication Date June 1, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Caner, E., & Külcü, Ö. (2016). Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2(1), 23-30.
AMA Caner E, Külcü Ö. Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği. ADBAD. June 2016;2(1):23-30.
Chicago Caner, Evrim, and Özgür Külcü. “Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği”. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 2, no. 1 (June 2016): 23-30.
EndNote Caner E, Külcü Ö (June 1, 2016) Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 2 1 23–30.
IEEE E. Caner and Ö. Külcü, “Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği”, ADBAD, vol. 2, no. 1, pp. 23–30, 2016.
ISNAD Caner, Evrim - Külcü, Özgür. “Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği”. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 2/1 (June 2016), 23-30.
JAMA Caner E, Külcü Ö. Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği. ADBAD. 2016;2:23–30.
MLA Caner, Evrim and Özgür Külcü. “Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği”. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, vol. 2, no. 1, 2016, pp. 23-30.
Vancouver Caner E, Külcü Ö. Üniversite Kütüphanelerinde Hizmet Değerlendirme Modelleri: Grönroos Modeli Örneği. ADBAD. 2016;2(1):23-30.