Research Article
BibTex RIS Cite

LISTEN TO INSTRUCTION PLAY LEARNER'S OWNER: PROVERB TEACHING

Year 2018, Volume: 3 Issue: 2, 93 - 117, 31.12.2018

Abstract

The purpose of this study
is to contribute to the teaching of proverb with drama technique. For this
purpose, the proverbs were portrayed through creative drama for 5 weeks.
Students were allowed to participate in the lesson during the animation. On the
other hand, evaluation papers related to the 10 proverbs taught to the students
with drama technique were used. As a result of the evaluations made, it was
determined that the students learn the proverbs and the applications of
creative drama are effective in the teaching of the proverb. The interest and
attention of the students towards the lessons has been seen to increase

References

  • Akfırat, F. Ö. ( 2004). Yaratıcı Dramanın İşitme Engellilerin Sosyal Becerilerinin Gelişimine Etkisi. Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Aksoy, Ö., A. (1989). Atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
  • Akyol, K. A. (2003). Drama ve Dramanın Önemi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(2), 179-192.
  • Alak, G. (2014). Otizmli Çocuklarda Sembolik Oyunun Dil Gelişimi ile İlişkisi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 15(2) 45-59.
  • Aydın, S., M. (2013). Türkiye’de İlkokul Dördüncü Sınıfta Yapılan Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Aytaş, G. (2006). Edebî Türlerden Yararlanma, Millî Eğitim Dergisi, 169, 261-276.
  • Batur, Z. (2011). Atasözü ve Deyimlerde Kadın ve Kadının Sosyo- Psikolojik Özellikleri, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 6(3).
  • Baş, B. (2002). Türkçe Temel Dil Becerilerinin Öğretiminde Atasözlerinin Kullanımı, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(12).
  • Bayrakdar, S. (2018). Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerinden Sembolik Şiddet: Türk Atasözleri Ve Deyimlerinde Annelik-Babalık Cinsiyet Rollerinin Kültür Kodlarına Dayalı Bir İnceleme, Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi, 4(5), 178-194.
  • Bektaş, H. (2016).Öykülerle Atasözleri Söz Kulağa Yazı Uzağa, İzmir: Tudem Yayınları.
  • Birlikten Kuvvet Doğar, http://www.egitimhane.com/2-sinif-turkce-birlikten-kuvvet-dogar-atasozu-hikayesi-d221270.html (Erişim tarihi: 18.12.2017).
  • Bratton, S., Ray, D, Rhine, T. ve Jones, L. 2005). The Efficacy of Play Therapy With Children: A Meta-Analytic Review of Treatment Outcomes, Professional Psychology Researh and Pratice, 36(4), 376-390.
  • Çakmakcı, C., C. (2009). İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretiminde Kavram Geliştirme Açısından Atasözü ve Deyimler, Yüksek Lisans Tezi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zonguldak.
  • Çalışkan, N., Karadağ, E. (2005). Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde Drama “Oyun ve İşleniş Örnekleriyle”, Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Duvarcı, A.(2002). Folklorun Sosyo-Kültürel İşlevleri Hakkında Görüşler, Uluslararası Türk Dünyası Halk Edebiyatı Kurultayı Bildirileri, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 285-289.
  • Gönen M. (2003). Eğitimde Drama ve Engelli Çocuklar, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 4(39), 14-16.
  • Güler, İ., K. (2008). İlköğretim Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Etkililiği, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Samsun.
  • Kara, Ö. T. (2000). Türkçe Öğretiminde Dramatizasyonun Kullanılması, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Ens., Yüksek Lisans Tezi.
  • Kara, Ö. T. (2008). Dramayla Türkçe Öğreniyorum, Osmaniye Rehberi, 44(5), 34-50.
  • Karakuş, F. (2000). Drama Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kazıcı, E. (2008). İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Derslerinde Deyim ve Atasözlerinin Öğretiminde Dramatizasyon Yönteminin Etkililik Düzeyi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • Koçkaya, S. ve Siyez, D. (2018). Okul Öncesi Çocuklarının Çekingenlik Davranışları Üzerine Oyun Terapisi Uygulamalarının Etkisi, Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar-Current Approaches in Psychiatry, 9(1), 31-44.
  • Köklü, S. (2003). Türkçe Öğretiminde 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerine Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
  • Ne Ekersen Onu Biçersin, https://www.puiv.com/i/87JS34GK (Erişim Tarihi: 25.12.2017).
  • Okvuran, A. (2003). Drama Öğretmeninin Yeterlilikleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1-2(36).
  • Öfkeyle Kalkan Zararla Oturur, https://www.evvelcevap.com/ofkeyle-kalkan-zararla-oturur-atasozunun-aciklamasi-anlami-hikayesi-kisa (Erişim tarihi: 25.12.2017).
  • Önder, A. (2004). Yaşayarak Öğrenme İçin Eğitici Drama, İstanbul: Epsilon Yayınevi.
  • Özdemir, E. (2001). Açıklamalı Atasözleri Sözlüğü, Ankara: Bilgi Yayınevi.
  • Özkan, B. ve Gündoğdu, A. E. (2011). Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Türkçede Atasözleri ve Deyimler, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 6(3)1133-1147.
  • Paylan, N. (2013). İlkokulda Yapılan Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrencilerin Özgüven Gelişimine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Sakla Samanı Gelir Zamanı, http://www.egitimhane.com/3-sinif-turkce-minik-atasozleri-hikayeleri-sakla-samani-gelir-zamani (Erişim tarihi: 20.12.2017).
  • San, İ. (1998). Türkiye’de Yaratıcı Drama Çalışmalarının Dünü ve Bugünü. II. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi. Ankara: Ataum.
  • Sever, Ö. (2010). İlköğretim 3. Sınıf Müzik Dersi Müziksel Yaratıcılık Öğrenme Alanı Kazanımların Edinilmesinde Yaratıcı Dramanın Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bolu.
  • Soytürk, M. (2007). 9-11 Yaş Grubu Çocukların Temel Hareket Becerilerinin Örüntüleşmesinde Yaratıcı Drama’nın Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Manisa.
  • Stenak, K. B. (2015). Kültür - Dil - Gramer Leh ve Türk Atasözlerinin Türkçe Öğretiminde Rolü, Belleten, 64(1), 103-123.
  • Şahbaz, M., K. (2012). Atasözleriyle Okuma-Yazma Öğretimi Üzerine Bir Çözümleme, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(17), 245-258.
  • Şenol, Z. (2011). Deyimlerin Yaratıcı Drama Yöntemiyle Öğretimi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Topçu, A. K.(2008). Görsel Sanatlar Eğitiminde Bir Öğretim Yöntemi Olarak Yaratıcı Drama. Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • TDK (2010). Büyük Türkçe Sözlük. Ankara: TDK.
  • TDK. http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849 816 B2EF05A79F75456518CA (Erişim Tarihi: 25.01.2018).
  • Ütkür, N. (2012). Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Derslerinde Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
  • Yalancı Çoban , Şarkı, http://www.youtube.com/watch?v=vOeMd4bm2Sc (Erişim tarihi: 25.12.2017).
  • Yılar, Ö. (2007). Halk Bilimi ve Eğitim (2. Baskı), Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Zengin, E., E. (2014). Yöntem Olarak Yaratıcı Drama Kullanımının İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Değerlere Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.

DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ

Year 2018, Volume: 3 Issue: 2, 93 - 117, 31.12.2018

Abstract

Bu çalışmanın amacı, yaratıcı drama
tekniğinin atasözlerinin öğretimine ve kalıcılığına katkısını belirlemektir. Bu
amaç doğrultunda yapılan etkinliklerle, 5 hafta boyunca drama tekniğiyle atasözleri
canlandırılmıştır. Canlandırma sırasında öğrencilerin derse katılımı
sağlanmıştır. Bunun yanında drama tekniğiyle öğrencilere öğretilen 10 atasözü
ile ilgili değerlendirme kâğıtları kullanılmıştır. Yapılan değerlendirmeler
sonucunda öğrencilerin atasözlerini öğrendikleri ve drama uygulamalarının
atasözü öğretiminde etkili olduğu belirlenmiştir.  Öğrencilerin derse yönelik ilgi ve
dikkatlerinin arttığı görülmüştür.

References

  • Akfırat, F. Ö. ( 2004). Yaratıcı Dramanın İşitme Engellilerin Sosyal Becerilerinin Gelişimine Etkisi. Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Aksoy, Ö., A. (1989). Atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
  • Akyol, K. A. (2003). Drama ve Dramanın Önemi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(2), 179-192.
  • Alak, G. (2014). Otizmli Çocuklarda Sembolik Oyunun Dil Gelişimi ile İlişkisi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 15(2) 45-59.
  • Aydın, S., M. (2013). Türkiye’de İlkokul Dördüncü Sınıfta Yapılan Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Aytaş, G. (2006). Edebî Türlerden Yararlanma, Millî Eğitim Dergisi, 169, 261-276.
  • Batur, Z. (2011). Atasözü ve Deyimlerde Kadın ve Kadının Sosyo- Psikolojik Özellikleri, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 6(3).
  • Baş, B. (2002). Türkçe Temel Dil Becerilerinin Öğretiminde Atasözlerinin Kullanımı, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(12).
  • Bayrakdar, S. (2018). Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerinden Sembolik Şiddet: Türk Atasözleri Ve Deyimlerinde Annelik-Babalık Cinsiyet Rollerinin Kültür Kodlarına Dayalı Bir İnceleme, Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi, 4(5), 178-194.
  • Bektaş, H. (2016).Öykülerle Atasözleri Söz Kulağa Yazı Uzağa, İzmir: Tudem Yayınları.
  • Birlikten Kuvvet Doğar, http://www.egitimhane.com/2-sinif-turkce-birlikten-kuvvet-dogar-atasozu-hikayesi-d221270.html (Erişim tarihi: 18.12.2017).
  • Bratton, S., Ray, D, Rhine, T. ve Jones, L. 2005). The Efficacy of Play Therapy With Children: A Meta-Analytic Review of Treatment Outcomes, Professional Psychology Researh and Pratice, 36(4), 376-390.
  • Çakmakcı, C., C. (2009). İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretiminde Kavram Geliştirme Açısından Atasözü ve Deyimler, Yüksek Lisans Tezi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zonguldak.
  • Çalışkan, N., Karadağ, E. (2005). Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde Drama “Oyun ve İşleniş Örnekleriyle”, Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Duvarcı, A.(2002). Folklorun Sosyo-Kültürel İşlevleri Hakkında Görüşler, Uluslararası Türk Dünyası Halk Edebiyatı Kurultayı Bildirileri, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 285-289.
  • Gönen M. (2003). Eğitimde Drama ve Engelli Çocuklar, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 4(39), 14-16.
  • Güler, İ., K. (2008). İlköğretim Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Etkililiği, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Samsun.
  • Kara, Ö. T. (2000). Türkçe Öğretiminde Dramatizasyonun Kullanılması, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Ens., Yüksek Lisans Tezi.
  • Kara, Ö. T. (2008). Dramayla Türkçe Öğreniyorum, Osmaniye Rehberi, 44(5), 34-50.
  • Karakuş, F. (2000). Drama Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kazıcı, E. (2008). İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Derslerinde Deyim ve Atasözlerinin Öğretiminde Dramatizasyon Yönteminin Etkililik Düzeyi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • Koçkaya, S. ve Siyez, D. (2018). Okul Öncesi Çocuklarının Çekingenlik Davranışları Üzerine Oyun Terapisi Uygulamalarının Etkisi, Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar-Current Approaches in Psychiatry, 9(1), 31-44.
  • Köklü, S. (2003). Türkçe Öğretiminde 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerine Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
  • Ne Ekersen Onu Biçersin, https://www.puiv.com/i/87JS34GK (Erişim Tarihi: 25.12.2017).
  • Okvuran, A. (2003). Drama Öğretmeninin Yeterlilikleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1-2(36).
  • Öfkeyle Kalkan Zararla Oturur, https://www.evvelcevap.com/ofkeyle-kalkan-zararla-oturur-atasozunun-aciklamasi-anlami-hikayesi-kisa (Erişim tarihi: 25.12.2017).
  • Önder, A. (2004). Yaşayarak Öğrenme İçin Eğitici Drama, İstanbul: Epsilon Yayınevi.
  • Özdemir, E. (2001). Açıklamalı Atasözleri Sözlüğü, Ankara: Bilgi Yayınevi.
  • Özkan, B. ve Gündoğdu, A. E. (2011). Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Türkçede Atasözleri ve Deyimler, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 6(3)1133-1147.
  • Paylan, N. (2013). İlkokulda Yapılan Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrencilerin Özgüven Gelişimine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Sakla Samanı Gelir Zamanı, http://www.egitimhane.com/3-sinif-turkce-minik-atasozleri-hikayeleri-sakla-samani-gelir-zamani (Erişim tarihi: 20.12.2017).
  • San, İ. (1998). Türkiye’de Yaratıcı Drama Çalışmalarının Dünü ve Bugünü. II. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi. Ankara: Ataum.
  • Sever, Ö. (2010). İlköğretim 3. Sınıf Müzik Dersi Müziksel Yaratıcılık Öğrenme Alanı Kazanımların Edinilmesinde Yaratıcı Dramanın Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bolu.
  • Soytürk, M. (2007). 9-11 Yaş Grubu Çocukların Temel Hareket Becerilerinin Örüntüleşmesinde Yaratıcı Drama’nın Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Manisa.
  • Stenak, K. B. (2015). Kültür - Dil - Gramer Leh ve Türk Atasözlerinin Türkçe Öğretiminde Rolü, Belleten, 64(1), 103-123.
  • Şahbaz, M., K. (2012). Atasözleriyle Okuma-Yazma Öğretimi Üzerine Bir Çözümleme, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(17), 245-258.
  • Şenol, Z. (2011). Deyimlerin Yaratıcı Drama Yöntemiyle Öğretimi, Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Topçu, A. K.(2008). Görsel Sanatlar Eğitiminde Bir Öğretim Yöntemi Olarak Yaratıcı Drama. Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • TDK (2010). Büyük Türkçe Sözlük. Ankara: TDK.
  • TDK. http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849 816 B2EF05A79F75456518CA (Erişim Tarihi: 25.01.2018).
  • Ütkür, N. (2012). Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Derslerinde Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
  • Yalancı Çoban , Şarkı, http://www.youtube.com/watch?v=vOeMd4bm2Sc (Erişim tarihi: 25.12.2017).
  • Yılar, Ö. (2007). Halk Bilimi ve Eğitim (2. Baskı), Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Zengin, E., E. (2014). Yöntem Olarak Yaratıcı Drama Kullanımının İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Değerlere Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.
There are 45 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Etkinlik/Deneyim Makaleleri
Authors

Zekerya Batur 0000-0002-7918-5305

Hüdal Yavaşça This is me

Publication Date December 31, 2018
Submission Date February 17, 2018
Acceptance Date December 14, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Batur, Z., & Yavaşça, H. (2018). DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ. Araştırma Ve Deneyim Dergisi, 3(2), 93-117.
AMA Batur Z, Yavaşça H. DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ. Research and Experience Journal (REJ). December 2018;3(2):93-117.
Chicago Batur, Zekerya, and Hüdal Yavaşça. “DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ”. Araştırma Ve Deneyim Dergisi 3, no. 2 (December 2018): 93-117.
EndNote Batur Z, Yavaşça H (December 1, 2018) DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ. Araştırma ve Deneyim Dergisi 3 2 93–117.
IEEE Z. Batur and H. Yavaşça, “DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ”, Research and Experience Journal (REJ), vol. 3, no. 2, pp. 93–117, 2018.
ISNAD Batur, Zekerya - Yavaşça, Hüdal. “DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ”. Araştırma ve Deneyim Dergisi 3/2 (December 2018), 93-117.
JAMA Batur Z, Yavaşça H. DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ. Research and Experience Journal (REJ). 2018;3:93–117.
MLA Batur, Zekerya and Hüdal Yavaşça. “DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ”. Araştırma Ve Deneyim Dergisi, vol. 3, no. 2, 2018, pp. 93-117.
Vancouver Batur Z, Yavaşça H. DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ. Research and Experience Journal (REJ). 2018;3(2):93-117.