Erratum
BibTex RIS Cite

Düzeltme (Erratum)

Year 2021, Volume: 9 Issue: 2, 97 - 97, 31.12.2021

Abstract

Asya Öğretim Dergisinin 2014 yılı 2. Cilt ve 2. Sayısında 60-68. sayfalar arasında yayınlanan “Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki” isimli makalem 2011 yılı Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ali Güler’in danışmanlığında hazırladığım “Kişilik, Bilişüstü ve Akademik Başarının Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Başarıdaki Öğrenme Stilleri Farklılıkları” başlıklı doktora tezimden üretilmiştir.
Makalenin doktora tezimden üretilen bir yayın olduğuna dair yazar notunun makaleye eklenmesi tarafımca sehven unutulmuştur. Bu makalede doktora tez danışmanım Prof. Dr. Ali Güler yazarlık hakkından feragat etmiş olduğundan makale tek yazarlı olarak yayınlanmıştır. Feragat yazısı ekte yer almaktadır.
Makale ile ilgili düzeltme yazısının derginizde yayınlanmasını talep ediyorum.
Dr. Öğretim Üyesi Ahmet Sapancı

References

  • Sapancı, A. “Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile akademik başarıları arasındaki ilişki” Asya Öğretim Dergisi, 2 (2): 60-68, 2014.
Year 2021, Volume: 9 Issue: 2, 97 - 97, 31.12.2021

Abstract

References

  • Sapancı, A. “Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile akademik başarıları arasındaki ilişki” Asya Öğretim Dergisi, 2 (2): 60-68, 2014.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Makaleler
Authors

Ahmet Sapancı 0000-0003-4688-6890

Publication Date December 31, 2021
Published in Issue Year 2021 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Sapancı, A. (2021). Düzeltme (Erratum). Asian Journal of Instruction (E-AJI), 9(2), 97-97.

ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION

Creative Commons License  This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.