Research Article
BibTex RIS Cite

KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA TOPLAM KALİTE YÖNETIMİ

Year 2000, Volume: 2 Issue: 2, 291 - 306, 01.01.2001

Abstract

İletişimin yaygınlaştığı günümüzde, gerek insanların ve gerekse toplumların beklentileri sürekli artmaktadır. Yönetişim konusundaki iyileştirme çabalarından birisi de "Toplam Kalite Yönetimi" anlayışının kamusal hizmetlerin sunumunda uygulanabilmesi arayışıdır. Bu çalışma kısaca kamu hizmetlerin sunumda toplam kalite yönetiminin uygulanabilmesini tartışmaktadır.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2000, Volume: 2 Issue: 2, 291 - 306, 01.01.2001

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Harun Cansız This is me

Publication Date January 1, 2001
Submission Date January 1, 2001
Published in Issue Year 2000 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Cansız, H. (2001). KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA TOPLAM KALİTE YÖNETIMİ. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2(2), 291-306.

28220