Research Article
BibTex RIS Cite

HİZMET SÜREÇLERİNİN YÖNETİMİNDE YENİLİK VE YARATICILIK UNSURLARI

Year 2001, Volume: 3 Issue: 1, 97 - 112, 01.01.2001

Abstract

Hizmet süreçlerinin yönetimi müşteri tatmini yönünden önemlidir. Hizmet süreci, girdi, çıktı, tedarikçi, müşteri, müşteri ihtiyaçları ve süreç aktivitelerinden oluşmaktadır. Başarılı bir hizmet süreci oluşturmak için şu unsurlar gereklidir: Yeniden düzenleme ekibini oluşturmak, vizyoner liderlik ve değişime direncin önlenmesi. Hizmet sürecinde yaratıcılık unsurları ise, uzmanlık yaratıcı düşünce ve içsel iş motivasyonudur. Ayrıca örgütsel yaratıcılıkta, kaynaklar, yönetim uygulamaları ve örgütsel motivasyon etkili rol oynamaktadır.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2001, Volume: 3 Issue: 1, 97 - 112, 01.01.2001

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Çetin Bektaş

Publication Date January 1, 2001
Submission Date January 1, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Bektaş, Ç. (2001). HİZMET SÜREÇLERİNİN YÖNETİMİNDE YENİLİK VE YARATICILIK UNSURLARI. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(1), 97-112.

28220