Research Article
BibTex RIS Cite

SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ARTIŞININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

Year 2004, Volume: 6 Issue: 2, 115 - 138, 01.01.2004

Abstract

işletmeler artan rekabet koşullarında daha başarılı olmak için müşterilerinin beklentilerini karşılamak zorundadırlar. Bu çalışmada anket yöntemi kullanılarak bir kamu hastanesinde (Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi) hastaların verilen hizmetin kalitesindeki artışı nasıl algıladıkları araştırılmıştır. Bulgular hastaların ortak ihtiyaçlarının hastane yönetimince öğrenilmesi ve dikkate alınmasının gerektiğini göstermektedir.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2004, Volume: 6 Issue: 2, 115 - 138, 01.01.2004

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Atilla Karahan This is me

Mustafa Küçükilhan

Süleyman Karataş

Publication Date January 1, 2004
Submission Date January 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Karahan, A., Küçükilhan, M., & Karataş, S. (2004). SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ARTIŞININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(2), 115-138.

28220