Research Article
BibTex RIS Cite

ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEN FARKLILIKLARI

Year 2004, Volume: 6 Issue: 1, 63 - 86, 01.01.2004

Abstract

Teknolojide yaşanan hızlı gelişmeler (internet ve Web gibi) pazarlamada farklı ve yeni yaklaşımları zorunlu kılmaktadır. Elektronik müşteri ilişkileri yönetimi (E-MİY) bu kapsamda işletme ile müşterileri farklı bir platformda bir araya getirmektedir. E-MİY, sanal ortamda Web tabanlı olarak müşteriyle gerçek zamanlı ilişkiler kurmayı sağlayan bir yaklaşım olarak müşteri isteğine göre uyarlamalar yapmaya olanak sağlamaktadır. Bir anlamda elektronik müşteri ilişkileri yönetimi müşterilerin yaratıcılıklarının ve aktifliğinin daha da belirginleştiği ilişkiler bütününü yansıtmaktadır. Bu bağlamda elektronik müşteri ilişkileri yönetimi işletme ile müşteri arasındaki ilişkilere yeni bir boyut getiren bir yaklaşım olarak ele alınmış ve müşteri ilişkileri yönetiminden (MİY) farklı yanları ortaya konmaya çalışılmıştır.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2004, Volume: 6 Issue: 1, 63 - 86, 01.01.2004

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Erkan Akar

Publication Date January 1, 2004
Submission Date January 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 6 Issue: 1

Cite

APA Akar, E. (2004). ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEN FARKLILIKLARI. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(1), 63-86.

28220