Bu çalışmada; bir derse devam sayısıyla, o derste elde edilen başarı
notu arasındaki ilişkinin, istatistiksel yaklaşımla ortaya konulması
amaçlanmaktadır. Çalışmanın girişten sonraki ilk bölümünde ele alınan
örneklemin tanıtımı ve verilerin derlenmesini, ikinci bölümde derse
devamla başarı arasındaki ilişkinin boyutunun saptanması izlemektedir.
Son olarak da öğrencilerin fakültede aldıkları uygulamalı ders eğitimini
başarı ile sürdürebilmeleri konusunda alınabilecek önlemler, öneri
olarak sıralanmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2003 |
Submission Date | September 1, 2003 |
Published in Issue | Year 2003 Volume: 19 Issue: 1 |
This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.