Küreselleşmenin yaşandığı günümüz ekonomi dünyasında rekabet üstünlüğü sağlayanlar iletişim ve bilgi teknolojilerini yoğun olarak kullanan kesimlerdir. Bilgi ve iletişim teknolojilerinde meydana gelen hızlı gelişmeler sonucunda ise, yeni bir ticaret şekli olan e-ticaret giderek yaygınlaşma eğilimi içerisindedir. Bu çalışmanın amacı ekonomik ve sosyal alanda bir çok değişim yaratabilme imkanına sahip olan e-ticaret gerçeğinin ana hatlarıyla incelenmesi ve bankacılık sektörünün e-ticaretteki gelişmeye nasıl bir tepki verdiğinin ortaya konulmasıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Economics |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2001 |
Submission Date | January 31, 2001 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 17 Issue: 1 |
This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.