Vizyon, şu andaki ve gelecekteki üst düzey yöneticiler için anahtar bir bilgi ve beceridir. Fakat vizyon genellikle bir bireyin rüyasından daha çok bir grup ürünüdür. Hem iddialı bir hedef hem de organizasyonun amaçlarına nasıl ulaşacağını gösteren genel bir yol haritası niteliğindedir. Aynı zamanda vizyon bir stratejik plan gibi daha ayrıntılı bir tartışmayı da içerir.
Bu çalışma günümüzün iddialı hedefleri olan ve değişen iş çevresinde rekabet avantajı olabilecek bir vizyonun tanımlanmasına ve kurulmasına yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2000 |
Submission Date | January 31, 2000 |
Published in Issue | Year 2000 Volume: 16 Issue: 1 |
This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.