Bu çalışmada yaş meyve ve sebzelerin pazarlama faaliyetleri ve toptancı hallerin bu faaliyetler içerisindeki rolü incelenmektedir. Bu ürünlerin üretiminden toplanmasına, tasnif ve ambalajlanmasından depolama ve taşınmasına, pazarlama kanallarından fiyatlandırma ve satışına kadar olan süreçlerinde yaşanan sorunlar ve bunların fiyata yansıması ele alınmaktadır.
Bu amaçla Trabzon ili yaş meyve ve sebze toptancı halinin ticari faaliyetleri ve kapasitesi araştırılmış ve konu ile ilgili anket uygulamasının sonuçları değerlendirilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 1999 |
Submission Date | January 31, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 15 Issue: 1 |
This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.