Research Article
BibTex RIS Cite

İŞLETMELERDE BENCHMARKİNG'İN ÖNEMİ VE BENCHMARKING UYGULAMASI YAPAN iŞLETMELERDEN ÖRNEKLER

Year 1997, Volume: 13 Issue: 1, 311 - 328, 01.12.1997

Abstract

-

References

  • AKAL, Z., "Toplam Kalite Yönetimi ve Performans Ölçme ve Değerlendirme Sistemleri", VERİMLİLİK DERGİSİ ,Toplam Kalite Özel Sayı (1995).
  • BAŞ, İ.M., "Şırket Rekabet Gücünü Ölçme ve Geliştirmede Bir Araç; Benchmarking", TEKSTİUİŞVEREN DERGİSİ, S. 199 (Mayıs 1 996).
  • BÜYÜKÖZKAN, G., "Performans Sistemi ve Benchmarking Prosesi ile Performans Arttırımı", YA/EM 1996 (Yöneylem Araştırması/Endüstri Mühendisliği) BİLDİRİLER KİTABI, "Üretim ve Hizmet Sektöründe Bilgi Teknolojisi", İstanbul, 1996.
  • FITZ-ENZ, J., Benchmarking Staff Performance (How Staff Departments Can Enhance Their Value to The Customer), (San Francisco:Jossey Bass Publishers, 1 993).
  • GÜR, J., Kalite Maratonu, (Ankara: Kültür Matbaası, 1996).
  • NEMLIOĞLU, S.,Benchmarking (Kıyaslama), Arçelik AŞ. Çayırova işletmesi Kalite Güvence Müdürlüğü, (İstanbul: 1996).
  • SCOTT,P.,"Benchmarking",MANAGEMENT ACCOUNTING, C.74, S. 7 (Temmuz/Ağustos, 1996).
  • SHETTY, Y.K., "Aiming High: Competitive Benchmarking tor Superior Performance", LONG RANGE PLANNING, C.XXVI, S.1 (1993).
  • SMITH,G.A., RITTER,D.,TUGGLE 111,W. P .(Çev.GEZGEN,S.) "Benchmarking-T emel Sorular", Bizden Haberler, (Nisan 1994).
  • WATSON, G.H., Strategic Benchmarking: How to Rate Your Company's Performance Against The World's Best, (New York; Chichester: John Wiley, 1993).
Year 1997, Volume: 13 Issue: 1, 311 - 328, 01.12.1997

Abstract

References

  • AKAL, Z., "Toplam Kalite Yönetimi ve Performans Ölçme ve Değerlendirme Sistemleri", VERİMLİLİK DERGİSİ ,Toplam Kalite Özel Sayı (1995).
  • BAŞ, İ.M., "Şırket Rekabet Gücünü Ölçme ve Geliştirmede Bir Araç; Benchmarking", TEKSTİUİŞVEREN DERGİSİ, S. 199 (Mayıs 1 996).
  • BÜYÜKÖZKAN, G., "Performans Sistemi ve Benchmarking Prosesi ile Performans Arttırımı", YA/EM 1996 (Yöneylem Araştırması/Endüstri Mühendisliği) BİLDİRİLER KİTABI, "Üretim ve Hizmet Sektöründe Bilgi Teknolojisi", İstanbul, 1996.
  • FITZ-ENZ, J., Benchmarking Staff Performance (How Staff Departments Can Enhance Their Value to The Customer), (San Francisco:Jossey Bass Publishers, 1 993).
  • GÜR, J., Kalite Maratonu, (Ankara: Kültür Matbaası, 1996).
  • NEMLIOĞLU, S.,Benchmarking (Kıyaslama), Arçelik AŞ. Çayırova işletmesi Kalite Güvence Müdürlüğü, (İstanbul: 1996).
  • SCOTT,P.,"Benchmarking",MANAGEMENT ACCOUNTING, C.74, S. 7 (Temmuz/Ağustos, 1996).
  • SHETTY, Y.K., "Aiming High: Competitive Benchmarking tor Superior Performance", LONG RANGE PLANNING, C.XXVI, S.1 (1993).
  • SMITH,G.A., RITTER,D.,TUGGLE 111,W. P .(Çev.GEZGEN,S.) "Benchmarking-T emel Sorular", Bizden Haberler, (Nisan 1994).
  • WATSON, G.H., Strategic Benchmarking: How to Rate Your Company's Performance Against The World's Best, (New York; Chichester: John Wiley, 1993).
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesileri
Authors

Özlem Uzun This is me

Nazan Yelkikalan This is me

Publication Date December 1, 1997
Submission Date January 31, 1997
Published in Issue Year 1997 Volume: 13 Issue: 1

Cite

APA Uzun, Ö., & Yelkikalan, N. (1997). İŞLETMELERDE BENCHMARKİNG’İN ÖNEMİ VE BENCHMARKING UYGULAMASI YAPAN iŞLETMELERDEN ÖRNEKLER. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(1), 311-328.


This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.