Research Article
BibTex RIS Cite

BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA

Year 1989, Volume: 7 Issue: 1, 369 - 380, 30.06.1989

Abstract

iletişim araçları arasındaki rekabet, iletişim teknolojisindeki gelişmelere paralelolarak yeni boyutlar kazanmaktadır. Topluma haberlerin ve bilgilerin değişik biçimlerde aktarımı anlamındaki bu rekabet sürecinde, yazılı basının elektronik basın karşısındaki yaşam savaşı, öteki ülkelerde olduğu gibi ülkemizde de gözlenmektedir.
A.B.D.'de hergün gazete okuyan kişilerin oranının 1967 yılında %73 iken, 1983 yılında bu oranın %56'ya düşmesi, yazılı basın aleyhindeki bu rekabetin bir göstergesi olabilir. Pazarlama, basın sektörünün değişen koşulları karşısında, özellikle son yıllarda basın işletmeleri açısından da tartışılan bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır.

References

  • -
Year 1989, Volume: 7 Issue: 1, 369 - 380, 30.06.1989

Abstract

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesileri
Authors

Sevgi Ayşe Öztürk

Publication Date June 30, 1989
Submission Date February 1, 1989
Published in Issue Year 1989 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Öztürk, S. A. (1989). BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 369-380.


This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.