Research Article
BibTex RIS Cite

BÜYÜK MAĞAZALARDA MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ELE ALINMASI VE DÜZELTİCİ ÖNLEMLER

Year 1989, Volume: 7 Issue: 2, 111 - 121, 31.12.1989

Abstract

Küçük ya da büyük her mağaza müşterilerinden gelen şikayetleri ele almaksızın faaliyetlerini etkin bir biçimde sürdürmesinin mümkün olamayacağını bilir. Bu gerçek karşısında hem müşteri hem de mağaza görüş açısından şikayetleri tatmin edici bir şekilde ele alacak bir sistem ya da yöntemin tesis edilmesi gerekir. Müşteri şikayetleri ve mal iadeleri yönetimin müşteri tatminini ölçmede kullandığı ses veren önemli araçlardır. Mağazada şikayete neden olan durumlar aşınlaştıkça reklam ve öteki satış çabaları büyük ölçüde etkinliğini ve geçerliliğini yitirir. Ayrıca, çeşitli şikayetlerin ele alınış yöntemi; düzenlenmesi; ve hataları önlemeye yönelik diğer çabalar başlı başına maliyetli faaliyetlerdir.

References

  • M.P. Mathews, Store Organization and Operation (New Jersev: Englewood Cliffs, Prentice-Hall, Ine., 1976), ss. 377-79.
  • D.J. Duncan ve C.H. Stanley, Modern Retailing Management Basic Concepts and Practices, (Illinois: Richard D. Irwirı, Inc., 1977), s. 187.
  • W.R. Davidson ve P.L. Browrı, Retailing Management (New York: The Ronald Press Co., 1970), s. 341.
  • D.J. Duncan ve C. Phillips, Retalling Principles and Methods (Illinois: Richard D. Irwin, Ine., 1975), s. 247.
Year 1989, Volume: 7 Issue: 2, 111 - 121, 31.12.1989

Abstract

References

  • M.P. Mathews, Store Organization and Operation (New Jersev: Englewood Cliffs, Prentice-Hall, Ine., 1976), ss. 377-79.
  • D.J. Duncan ve C.H. Stanley, Modern Retailing Management Basic Concepts and Practices, (Illinois: Richard D. Irwirı, Inc., 1977), s. 187.
  • W.R. Davidson ve P.L. Browrı, Retailing Management (New York: The Ronald Press Co., 1970), s. 341.
  • D.J. Duncan ve C. Phillips, Retalling Principles and Methods (Illinois: Richard D. Irwin, Ine., 1975), s. 247.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesi
Authors

Necdet Timur This is me

Publication Date December 31, 1989
Submission Date July 1, 1989
Published in Issue Year 1989 Volume: 7 Issue: 2

Cite

APA Timur, N. (1989). BÜYÜK MAĞAZALARDA MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ELE ALINMASI VE DÜZELTİCİ ÖNLEMLER. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(2), 111-121.


This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.