Research Article
BibTex RIS Cite

ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÜ VE ARAŞTIRMA

Year 1989, Volume: 7 Issue: 2, 147 - 191, 31.12.1989

Abstract

-

References

  • E.W. Curıdiff ve M.T. Hilger (1987), Marketing in the International Environment (2. baskı) Englewood Cliffs, N.J.: Prerıtice Halı.
  • S.P. Douglas ve C.S. Craig (1983),International Marketing Research, A.M.A. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Halı.
  • C.M. Kozlu (1986), Uluslararası Pazarlama (2. baskı), Ankara: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, No. 234.
  • V. Terpstra (1987),International Marketing, (4. baskı) Chicago : Dryden Press.
  • E. Wiklund (1986), Intenıational Marketing: Making Exports pay off, New York: McGrav-Hill.
Year 1989, Volume: 7 Issue: 2, 147 - 191, 31.12.1989

Abstract

References

  • E.W. Curıdiff ve M.T. Hilger (1987), Marketing in the International Environment (2. baskı) Englewood Cliffs, N.J.: Prerıtice Halı.
  • S.P. Douglas ve C.S. Craig (1983),International Marketing Research, A.M.A. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Halı.
  • C.M. Kozlu (1986), Uluslararası Pazarlama (2. baskı), Ankara: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, No. 234.
  • V. Terpstra (1987),International Marketing, (4. baskı) Chicago : Dryden Press.
  • E. Wiklund (1986), Intenıational Marketing: Making Exports pay off, New York: McGrav-Hill.
There are 5 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesileri
Authors

Güliz Ger This is me

Publication Date December 31, 1989
Submission Date July 1, 1989
Published in Issue Year 1989 Volume: 7 Issue: 2

Cite

APA Ger, G. (1989). ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÜ VE ARAŞTIRMA. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(2), 147-191.


This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.