Research Article
BibTex RIS Cite

BANKALARDA HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

Year 1988, Volume: 6 Issue: 1, 125 - 134, 30.06.1988

Abstract

Günümüzde bankaların yer almadığı bir ekonomik düzen ve sosyal yaşam düşünmek mümkün değildir. Özellikle serbest piyasa kurallarının hakim olduğu ülkelerde bankaların önemi daha da artmaktadır. ülkemizde bankalar, son yıllarda hızlı bir gelişme süreci içerisine girmiştir. Bu gelişime ayak uydurmakta güçlük çeken bazı bankalar tasfiye olurken, bazı bankalarda el değiştirmek zorunda kalmıştır. Bankalara yönelik bu operasyonlar ister istemez diğer bankalar üzerindeki kuşkuları artırmış, banka müşterilerini tedirgin etmiştir. Oysa bankacılıkta güven esastır. Bankayla doğrudan ve dolaylı ilişkide bulunan her kesim üzerinde, kuşkusuz bir güven sağlamak çağdaş bankacılığın gereğidir. Bu fonksiyonu bankanların halkla ilişkiler bölümü üstlenecektir. Bankaların hedef kitlelerle iletişimini sağlayan halkla ilişkiler departmanı giderek daha da önem kazanmaktadır. Günümüzde halkla ilişkiler faaliyetleri önemli bir işletme fonksiyonu olarak layık olduğu yere ulaşmıştır. Bu nedenle bankaların halkla ilişkiler çalışmalarını analiz etmek ilginç olacaktır.

References

  • -
Year 1988, Volume: 6 Issue: 1, 125 - 134, 30.06.1988

Abstract

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesileri
Authors

Ramazan Geylan This is me

Publication Date June 30, 1988
Submission Date February 1, 1988
Published in Issue Year 1988 Volume: 6 Issue: 1

Cite

APA Geylan, R. (1988). BANKALARDA HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(1), 125-134.


This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.