Diğer
BibTex RIS Kaynak Göster

SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME

Yıl 2018, Cilt: 2 Sayı: 2, 169 - 176, 30.12.2018

Öz

Bu yazıda
su molekülünün, sahip olduğu bütün pozitif çağrışımların yanında geleceğimiz
açısından ciddi bir tehlikeyle karşı karşıya olduğu anlatılmaktadır. Gerek
yanlış kullanım, gerekse doğal tahribatların sebep olduğu gerçek bir kirlenme
ve kirletme süreci sayısal veriler tarafından da desteklenmektedir. Bu konuda
alınan çeşitli önlemlerin yansıra, yapılan doğru işlerden biri de Öğretmen
Eğitimleridir. Eğitim etkili kullanıldığında toplum üzerinde büyük bir
dönüştürücü güce sahiptir.

Kaynakça

  • Gülgöz, S. (2005). Five factor theory and NEO-PI-R in Turkey. In J. Allik & R. R.
  • Ursavaş, N. ve Aytar, A. (2018). Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma. İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi, 3(1), 19-45. http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 25.10.2018
  • Üstüner, M. (2004). Geçmişten günümüze türk eğitim sisteminde öğretmen yetiştirme ve günümüz sorunları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (7). http://www.pegem.net/akademi/makale_detay.aspx?id=8232, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 18.10.2018
  • http://www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://waterfootprint.org/en/water-footprint/what-is-water-footprint, Erişim tarihi: 18.10.2018 https://www.atlanticcouncil.org/news/in-the-news/engelke-and-sticklor-water-wars-the-next-great-driver-of-global-conflict, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://www.bbc.com/turkce/vert-fut-39646356, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org/faq, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • https://www.projectwet.org/media/news, Erişim tarihi: 18.10.2018

A REQUIREMENTS ON THE EFFECTIVENESS OF WATER LITERACY EDUCATION

Yıl 2018, Cilt: 2 Sayı: 2, 169 - 176, 30.12.2018

Öz

In this paper, it is explained that the water
molecule has a serious danger for our future besides all the positive
connotations it has. A real contamination and pollution process caused by
improper handling or natural damage is also supported by numerical data. In
addition to the various measures taken in this regard, one of the right jobs is
Teacher Training. When education is used effectively, it has a great
transformational power over society.

Kaynakça

  • Gülgöz, S. (2005). Five factor theory and NEO-PI-R in Turkey. In J. Allik & R. R.
  • Ursavaş, N. ve Aytar, A. (2018). Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma. İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi, 3(1), 19-45. http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 25.10.2018
  • Üstüner, M. (2004). Geçmişten günümüze türk eğitim sisteminde öğretmen yetiştirme ve günümüz sorunları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (7). http://www.pegem.net/akademi/makale_detay.aspx?id=8232, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 18.10.2018
  • http://www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://waterfootprint.org/en/water-footprint/what-is-water-footprint, Erişim tarihi: 18.10.2018 https://www.atlanticcouncil.org/news/in-the-news/engelke-and-sticklor-water-wars-the-next-great-driver-of-global-conflict, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://www.bbc.com/turkce/vert-fut-39646356, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org/faq, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • https://www.projectwet.org/media/news, Erişim tarihi: 18.10.2018
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Popüler Makaleler
Yazarlar

Hisamiddin Dinç

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Dinç, H. (2018). SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. Anadolu Öğretmen Dergisi, 2(2), 169-176.
AMA Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. Aralık 2018;2(2):169-176.
Chicago Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi 2, sy. 2 (Aralık 2018): 169-76.
EndNote Dinç H (01 Aralık 2018) SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. Anadolu Öğretmen Dergisi 2 2 169–176.
IEEE H. Dinç, “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”, AOD, c. 2, sy. 2, ss. 169–176, 2018.
ISNAD Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi 2/2 (Aralık 2018), 169-176.
JAMA Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. 2018;2:169–176.
MLA Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi, c. 2, sy. 2, 2018, ss. 169-76.
Vancouver Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. 2018;2(2):169-76.