BibTex RIS Cite

SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME

Year 2018, Volume: 2 Issue: 2, 169 - 176, 30.12.2018

Abstract

Bu yazıda
su molekülünün, sahip olduğu bütün pozitif çağrışımların yanında geleceğimiz
açısından ciddi bir tehlikeyle karşı karşıya olduğu anlatılmaktadır. Gerek
yanlış kullanım, gerekse doğal tahribatların sebep olduğu gerçek bir kirlenme
ve kirletme süreci sayısal veriler tarafından da desteklenmektedir. Bu konuda
alınan çeşitli önlemlerin yansıra, yapılan doğru işlerden biri de Öğretmen
Eğitimleridir. Eğitim etkili kullanıldığında toplum üzerinde büyük bir
dönüştürücü güce sahiptir.

References

  • Gülgöz, S. (2005). Five factor theory and NEO-PI-R in Turkey. In J. Allik & R. R.
  • Ursavaş, N. ve Aytar, A. (2018). Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma. İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi, 3(1), 19-45. http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 25.10.2018
  • Üstüner, M. (2004). Geçmişten günümüze türk eğitim sisteminde öğretmen yetiştirme ve günümüz sorunları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (7). http://www.pegem.net/akademi/makale_detay.aspx?id=8232, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 18.10.2018
  • http://www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://waterfootprint.org/en/water-footprint/what-is-water-footprint, Erişim tarihi: 18.10.2018 https://www.atlanticcouncil.org/news/in-the-news/engelke-and-sticklor-water-wars-the-next-great-driver-of-global-conflict, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://www.bbc.com/turkce/vert-fut-39646356, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org/faq, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • https://www.projectwet.org/media/news, Erişim tarihi: 18.10.2018

A REQUIREMENTS ON THE EFFECTIVENESS OF WATER LITERACY EDUCATION

Year 2018, Volume: 2 Issue: 2, 169 - 176, 30.12.2018

Abstract

In this paper, it is explained that the water
molecule has a serious danger for our future besides all the positive
connotations it has. A real contamination and pollution process caused by
improper handling or natural damage is also supported by numerical data. In
addition to the various measures taken in this regard, one of the right jobs is
Teacher Training. When education is used effectively, it has a great
transformational power over society.

References

  • Gülgöz, S. (2005). Five factor theory and NEO-PI-R in Turkey. In J. Allik & R. R.
  • Ursavaş, N. ve Aytar, A. (2018). Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma. İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi, 3(1), 19-45. http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 25.10.2018
  • Üstüner, M. (2004). Geçmişten günümüze türk eğitim sisteminde öğretmen yetiştirme ve günümüz sorunları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (7). http://www.pegem.net/akademi/makale_detay.aspx?id=8232, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • http://dergipark.gov.tr/jrinen/issue/39907/400194, Erişim tarihi: 18.10.2018
  • http://www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://waterfootprint.org/en/water-footprint/what-is-water-footprint, Erişim tarihi: 18.10.2018 https://www.atlanticcouncil.org/news/in-the-news/engelke-and-sticklor-water-wars-the-next-great-driver-of-global-conflict, Erişim tarihi: 01.10.2018
  • https://www.bbc.com/turkce/vert-fut-39646356, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org, Erişim tarihi: 05.10.2018
  • https://www.projectwet.org/faq, Erişim tarihi: 30.10.2018
  • https://www.projectwet.org/media/news, Erişim tarihi: 18.10.2018
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Popular Articles
Authors

Hisamiddin Dinç

Publication Date December 30, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Dinç, H. (2018). SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. Anadolu Öğretmen Dergisi, 2(2), 169-176.
AMA Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. December 2018;2(2):169-176.
Chicago Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi 2, no. 2 (December 2018): 169-76.
EndNote Dinç H (December 1, 2018) SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. Anadolu Öğretmen Dergisi 2 2 169–176.
IEEE H. Dinç, “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”, AOD, vol. 2, no. 2, pp. 169–176, 2018.
ISNAD Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi 2/2 (December 2018), 169-176.
JAMA Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. 2018;2:169–176.
MLA Dinç, Hisamiddin. “SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME”. Anadolu Öğretmen Dergisi, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 169-76.
Vancouver Dinç H. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. AOD. 2018;2(2):169-76.