Bu çalışmada Birleşik Krallık’ta yaşayıp çalışan sanatçı kolektifi BRIGHTBLACK adlı topluluğun Black Rabbit adlı eseri
gerçeklik, teknoloji, yapay zeka, izleyici ve gösterim mekanı ile olan ilişkileri bağlamında; kendileri ile birebir yapılan
görüşme çerçevesinde değerlendirilmektedir. Gerçek hayattan derlenen malzemelerin topluluğun eser üretiminde
nasıl konumlandığı; asıl ile taklit, gerçek ile kurgunun üretim süreçlerindeki öncelikleri ve bunların video oyunu
teknolojileri ile olan ilişkileri Black Rabbit adlı eser özelinde tartışmaya açılarak topluluğun sanata yaklaşımı mercek
altına alınmaktadır.
Tiyatro performans video teknoloji dijitalizasyon yapay zeka
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Görsel Sanatlar (Diğer) |
Bölüm | Söyleşi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2024 |
Gönderilme Tarihi | 4 Kasım 2024 |
Kabul Tarihi | 21 Kasım 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Sayı: 1 |