Türkiye’de
1980’ler ve sonrası halkla ilişkilerin özel sektörde hızla gelişmeye başladığı dönemi
olmuş ve İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere halkla ilişkiler ajansları
kurulmaya başlamıştır. Halkla ilişkiler ajansları kuruluşlara gerçekleştirilen
faaliyetlerinin değerlendirilmesi hizmetini de sağlamaktadır ve halkla
ilişkilerde değerlendirme gerçekleştirilen tüm faaliyetlerden ayrı, bağımsız
bir faaliyet değildir. Bu çerçevede çalışmada Türkiye’deki halkla ilişkiler
ajanslarının faaliyetlerinde değerlendirmeyi nasıl ele aldıkları hakkında bilgi
sağlamak amaçlanmaktadır. Bu amaçla iletişime geçilen ajanslara e-posta yolu
ile soru formu gönderilmiştir. Dünya genelinde yapılan kapsamlı araştırmalarla
benzer sonuçlara ulaşılmış ve değerlendirmenin halkla ilişkilerde önemi
araştırmaya katılan ajanslar tarafından vurgulansa da uygulamada durumun böyle
olmadığı görülmüştür
Journal Section | Makaleler |
---|---|
Authors | |
Publication Date | February 2, 2014 |
Submission Date | December 12, 2013 |
Published in Issue | Year 2014 Issue: 6 |