Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin uzaktan eğitimde yaşadıkları sorunların incelenmesidir. Nitel araştırma yöntemi ve durum çalışması deseninden kurgulanan bu çalışmanın katılımcıları amaçlı örnekleme yöntemlerinden kolay ulaşılabilir örnekleme yöntemiyle belirlenen toplam 12 öğretmenden oluşmaktadır. Araştırma verilerinin toplanmasında araştırmacı tarafından uzman görüşlerine dayalı olarak geliştirilip hazırlanmış olan yarı yapılandırılmış bir görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmada elde edilen bilgiler içerik analizi tekniği ile çözümlenmiştir. Araştırma sonuçları ilgili literatür ile ilişkili olarak münazara edilmiş ve aşağıda konu ile ilgili bazı önerilerde bulunulmuştur.
Öğretmen uzaktan eğitim nitel araştırma durum çalışması yarı yapılandırılmış görüşme formu Teacher distance education qualitative research case study semi-structured interview form
The purpose of this research is to examine the problems experienced by teachers in distance education. The participants of this study, which was constructed from the qualitative research method and case study pattern, consisted of a total of 12 teachers, who were determined by the easily accessible sampling method, one of the purposive sampling methods. A semi-structured interview form developed and prepared by the researcher based on expert opinions was used to collect the research data. The information obtained in the research was analyzed by content analysis technique. The results of the research were discussed in relation to the relevant literature and some suggestions were made below.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Early Pub Date | December 29, 2022 |
Publication Date | December 31, 2022 |
Submission Date | November 16, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 1 Issue: 12 |