Bu araştırma, Arapça bilmeyen öğrencilere verilen Arapça gramer öğretimini değerlendirmek için
ve uzaktan eğitim ortamlarında ters-yüz yani ters çevrilmiş sınıf stratejisinin başarısını bilmek
için, anket yoluyla yapılmıştır. Sonuçlar, öğrencilerin bu eğitim yöntemiyle önemli ölçüde
etkileşime girdiğini göstermiş ve dersleri anlamak, hazırlamak, gözden geçirmek ve ezberlemek
için yararlı bulduklarını açıklamıştır. Uzaktan eğitimin gerekliliği halinde veya daha sonra örgün
eğitimde öğrenciler bu yönteme göre derslerin devamını desteklediler. Sonuçlar ayrıca
öğrencilerin gerekirse Arapça dilbilgisi öğretiminde ana dillerini kullanma isteklerini de
göstermiştir.
Anadili olmayanlara Arapça dilbilgisi öğretimi ters-yüz stratejisi uzaktan eğitim anket aracılığıyla çalışma
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2020 |
Submission Date | October 26, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 2 Issue: 2 |