BibTex RIS Cite

Spor mentalitesinin geliştirilmesinde sosyal pazarlama tekniklerinden yararlanma

Year 1990, Volume: 1 Issue: 3, 39 - 41, 01.06.1990

Abstract

Genellikle iş hayatı ile ilgili bir terim olarak bilinen pazarlamadan spor mentalitesinin geliştirilmesinde nasıl yararlanılacağı sorusunun cevabı bu yazının amacını oluşturmaktadır. Bu amaca uygun olarak önce pazarlamanın sporda kullanım alanları ve boyutları belirtilmiştir.Daha sonra spor mentalitesinin yerleştirilmesinde önemli bir yere sahip olan ve özellikle son yıllarda Kanada başta olmak üzere gelişmiş batılı ülkeler tarafından kişilerin aktif olarak sporının arttırılmasında yaygın olarak kullanılan sosyal pazarlama açısından spor pazarlamasının üzerinde durulmuş ve bazı sonuçlara varılmıştır.

References

  • 3. Kotler, Philip, M arketing For Nonprofit Organizations, Prentice H ail İnch., N . S. 1982.
  • 5. Sağcan, Mustafa, Rekreasyon ve Turizm, Cumhuriyet Basımevi İzm ir 1986
  • 6. Serarslan, M .Zahit, Spor Pazarlam ası: Sporun topluma yaygınlaştırılm asında p azarlam a tekniklerinden yararlanm a, Basılmamış Doktora Tezi, İ.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü İsletme-Pazarlama Anabilim Dalı, İstanbul 1990.
  • 9. Skills Program For Managem ent Volunteers, Marketing, Ottowa, N atio n al Sport and Recreafional Ceutre 1984, S.4.
Year 1990, Volume: 1 Issue: 3, 39 - 41, 01.06.1990

Abstract

References

  • 3. Kotler, Philip, M arketing For Nonprofit Organizations, Prentice H ail İnch., N . S. 1982.
  • 5. Sağcan, Mustafa, Rekreasyon ve Turizm, Cumhuriyet Basımevi İzm ir 1986
  • 6. Serarslan, M .Zahit, Spor Pazarlam ası: Sporun topluma yaygınlaştırılm asında p azarlam a tekniklerinden yararlanm a, Basılmamış Doktora Tezi, İ.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü İsletme-Pazarlama Anabilim Dalı, İstanbul 1990.
  • 9. Skills Program For Managem ent Volunteers, Marketing, Ottowa, N atio n al Sport and Recreafional Ceutre 1984, S.4.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

M. Zahit Serarslan This is me

Publication Date June 1, 1990
Published in Issue Year 1990 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Serarslan, M. Z. (1990). Spor mentalitesinin geliştirilmesinde sosyal pazarlama tekniklerinden yararlanma. Beden Eğitimi Ve Spor Araştırmaları Dergisi, 1(3), 39-41.