Bu çalışmanın amacı, Yunus Emre Enstitüsü “Çocuk Hikâyeleri Dizisi” bünyesinde yer alan hikâye kitaplarının, çocuğa görelik ve Schwartz Değerler Listesinde yer alan değerler doğrultusunda incelemektir. Çalışmada doküman olarak Yunus Emre Enstitüsü “Çocuk Hikâyeleri Dizisi” A1-A2 seviyesi 14 hikâye kitabı (“Misafirimiz Var”, “Bayram”, “Yeni Okulumuz”, “Yeni Arkadaşım”, “Sınavlar Başlıyor”, “Tatil Sürprizi”, “Hakan’ın Günlüğü”, “İstanbul Heyecanı”, “Doğum Günü”, “Yeni Hayatımız”, “Sınıflar Yarışıyor”, “Soralım Öğrenelim”, “Tatil Planı”, “Yeşil Göl”) kullanılmıştır. Çalışma verilerine doküman incelemesi yöntemi kullanılarak erişilmiş̧ ve elde edilen bulgular araştırmacılar tarafından yorumlanmıştır. Elde edilen veriler, hedefi bulguların yorumlanmasını sağlayan ilişkileri ve kavramları tespit etmek olan içerik analizi tekniği kullanılarak çözümlenmiştir.
Etik kurul onayı gerektirmemektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Turkish Education |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | December 15, 2024 |
Submission Date | March 20, 2024 |
Acceptance Date | October 13, 2024 |
Published in Issue | Year 2024 Volume: 3 Issue: 4 |