Medical education in the world is given through different education systems and teaching methods. The merits and demerits of these different systems or methods are continuously debated. These differences may account for differences in students' success rates, medical performance, and life-long learning attitudes. Turkish Başlık: Tıp Eğitimi Sistemleri, Yöntemleri ve Tıp Fakültelerinin Sorumlulukları Anahtar Kelimeler: Eğitim programı; eğitimin değerlendirilmesi; tıbbi öğretim üyeleri; tıp fakültesi; öğretim Bugün dünyada tıp eğitimi, farklı eğitim sistemleri ve farklı öğretim yöntemleri kullanılarak yapılmaktadır. Sistemlerin ya da yöntemlerin birbirine üstünlüğü sürekli tartışılan bir konudur. Mezunların sınav başarıları, mesleği uygulama yetileri ve yaşam boyu kendini geliştirme becerileri karşılaştırıldığında farklılıklar ortaya çıkmaktadır.
Medical education in the world is given through different education systems and teaching methods. The merits and demerits of these different systems or methods are continuously debated. These differences may account for differences in students' success rates, medical performance, and life-long learning attitudes. Turkish Başlık: Tıp Eğitimi Sistemleri, Yöntemleri ve Tıp Fakültelerinin Sorumlulukları Anahtar Kelimeler: Eğitim programı; eğitimin değerlendirilmesi; tıbbi öğretim üyeleri; tıp fakültesi; öğretim Bugün dünyada tıp eğitimi, farklı eğitim sistemleri ve farklı öğretim yöntemleri kullanılarak yapılmaktadır. Sistemlerin ya da yöntemlerin birbirine üstünlüğü sürekli tartışılan bir konudur. Mezunların sınav başarıları, mesleği uygulama yetileri ve yaşam boyu kendini geliştirme becerileri karşılaştırıldığında farklılıklar ortaya çıkmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 2006 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 2006 Issue: 1 |