Tıp ve sağlık uygulamalarının gelecekte, yeni nesil sağlık profesyonellerini eğitme, yetiştirme ve değerlendirme şeklimize farklı bir yaklaşım gerektirecek temel değişikliklere uğraması muhtemeldir. Doktorlar için insan vücudu günlük olarak araştırma ve müdahalenin odak noktasıdır; bu nedenle anatomi çalışması bir şekilde güvenli tıbbi uygulama için gerekli olmaya devam edecektir. Güvenli bir şekilde pratik yapmak ve iletişim kurmak için çekirdek anatomi bilgisinin tüm doktorlar tarafından özümsenmesi gerekmektedir. Anatomi uzmanları, anatominin geçmişine ve bugününe bakarak, mesleğin nerede olduğuna ve 21. yüzyıl tıp eğitiminin ihtiyaçlarını karşılamak için şimdi nereye gitmesi gerektiğine dair vizyoner bir bakışa sahip olmalıdırlar. Anatomi, lisansüstü uzmanlık ve cerrahi eğitimde umut verici bir geleceğe sahiptir. Ayrıntılı bilgi klinik olarak ilgili olduğu, geleceğin uzmanlarının güvenli ve doğru bir şekilde uygulama yapmasına ve ayrıca gelecekteki klinik gelişmeler için güçlü bir temel sağlamasına olanak tanıdığı durumlarda uzmanlık eğitimine entegre edilmelidir.
Medical and healthcare practice is likely to see fundamental changes in the future that will require a different approach to the way in which we educate, train, and assess the next generation of healthcare professionals. For doctors, the human body is the focus of investigation and intervention on a Daily basis; for this reason, the study of anatomy in some form will continue to be essential to safe medical practice. Anatomy professionals, by looking at anatomy’s past and present, must have a visionary view of where the profession has been and where it needs to go to meet the needs of 21st century medical education. Anatomy has a promising future in postgraduate specialist and surgical training. Detailed knowledge should be integrated into specialist training when it is clinically relevant allowing specialists of the future to practice safely and accurately and also to provide a strong base for future clinical developments.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Clinical Sciences |
Journal Section | Review |
Authors | |
Publication Date | September 1, 2022 |
Submission Date | June 17, 2022 |
Acceptance Date | August 2, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 5 Issue: 3 |