Çalışmada Adana ilinde ilköğretim okullarında görev yapan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerinin yürürlükte olan din öğretimi programının programın din anlayışını yansıtıp yansıtmadığına yönelik görüşleri analiz edilmektedir. Araştırma sonuçlarına göre; öğretmenlerin yaşları, çalışma yılları ve programı inceleme durumları programın din anlayışının programa yansımasına yönelik görüşlerini farklılaştır-mıştır. Ancak öğretmenlerin cinsiyetleri, mezun oldukları program türü ve lisansüstü öğrenim görme durumları, programın din anlayışının programa yansıması ile ilgili düşüncelerini farklılaştırmamıştır
Din Eğitimi İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programının din anlayışı Ahlak Din
In this study, Religious Culture and Ethics Course teachers’ attitudes towards religious understanding of religious education programs working in primary schools in Adana are analyzed. According to the survey, teachers’ gender, years of work, type of program they graduated and the status of graduate education programs were not differentiated at their views with regard to the religious approach of program. However, the age and program review status of the teachers were differentiated their views towards the program’s religious approach of program
Religious Education the Primary Religious Education and Ethic Course Program the Religious Approach of the Primary Religious Education and Ethics Course Program Ethics Teachers
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 15, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 |