Müşteri isteklerinin sürekli değişmekte olduğu rekabet
bulunan bir ortamda firmaların ayakta kalabilmeleri için rakiplerine
üstünlüklerini göstermeleri ve kendilerini geliştirmeleri gerekmektedir. Bu çalışmada, Dumlupınar Üniversitesinde okuyan öğrencilerin market
tercihleri incelenmiş ve bu marketlere olan bağımlılıkları Markoz Analizi ile araştırılmıştır.
Firms should show
their priorities to the competitors and improve theirselves to survive in a
competitive environment that varying the requirements of customers. In this
study, the market preferences of the student at Dumlupınar University was
analyzed and dependencies via Markov Analysis.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Industrial Engineering |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 15, 2016 |
Published in Issue | Year 2015 Issue: 2015 Özel Sayısı |
HAZİRAN 2020'den itibaren Journal of Scientific Reports-A adı altında ingilizce olarak yayın hayatına devam edecektir.