Editorial
BibTex RIS Cite

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Year 2018, , 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Abstract

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

References

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Year 2018, , 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Abstract

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

References

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Sarfinaz Ataoğlu 0000-0002-0374-0712

Publication Date December 11, 2018
Submission Date November 6, 2018
Published in Issue Year 2018

Cite

APA Ataoğlu, S. (2018). Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal, 20(3), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942
AMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. December 2018;20(3):57-58. doi:10.18678/dtfd.494942
Chicago Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20, no. 3 (December 2018): 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
EndNote Ataoğlu S (December 1, 2018) Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal 20 3 57–58.
IEEE S. Ataoğlu, “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi”, Duzce Med J, vol. 20, no. 3, pp. 57–58, 2018, doi: 10.18678/dtfd.494942.
ISNAD Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20/3 (December 2018), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
JAMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20:57–58.
MLA Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal, vol. 20, no. 3, 2018, pp. 57-58, doi:10.18678/dtfd.494942.
Vancouver Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20(3):57-8.