Year 2018, Volume 20 , Issue 3, Pages 57 - 58 2018-12-11

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi
Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Sarfinaz ATAOĞLU [1]


Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.
Primary Language tr
Journal Section Editorial
Authors

Orcid: 0000-0002-0374-0712
Author: Sarfinaz ATAOĞLU (Primary Author)

Dates

Publication Date : December 11, 2018

Bibtex @editorial { dtfd494942, journal = {Duzce Medical Journal}, issn = {}, eissn = {1307-671X}, address = {}, publisher = {Duzce University}, year = {2018}, volume = {20}, pages = {57 - 58}, doi = {10.18678/dtfd.494942}, title = {Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi}, key = {cite}, author = {ATAOĞLU, Sarfinaz} }
APA ATAOĞLU, S . (2018). Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal , 20 (3) , 57-58 . DOI: 10.18678/dtfd.494942
MLA ATAOĞLU, S . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Duzce Medical Journal 20 (2018 ): 57-58 <https://dergipark.org.tr/en/pub/dtfd/issue/40748/494942>
Chicago ATAOĞLU, S . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Duzce Medical Journal 20 (2018 ): 57-58
RIS TY - JOUR T1 - Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi AU - Sarfinaz ATAOĞLU Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - doi: 10.18678/dtfd.494942 DO - 10.18678/dtfd.494942 T2 - Duzce Medical Journal JF - Journal JO - JOR SP - 57 EP - 58 VL - 20 IS - 3 SN - -1307-671X M3 - doi: 10.18678/dtfd.494942 UR - https://doi.org/10.18678/dtfd.494942 Y2 - 2020 ER -
EndNote %0 Düzce Tıp Fakültesi Dergisi Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi %A Sarfinaz ATAOĞLU %T Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi %D 2018 %J Duzce Medical Journal %P -1307-671X %V 20 %N 3 %R doi: 10.18678/dtfd.494942 %U 10.18678/dtfd.494942
ISNAD ATAOĞLU, Sarfinaz . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Duzce Medical Journal 20 / 3 (December 2018): 57-58 . https://doi.org/10.18678/dtfd.494942
AMA ATAOĞLU S . Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal. 2018; 20(3): 57-58.
Vancouver ATAOĞLU S . Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal. 2018; 20(3): 58-57.