Editorial
BibTex RIS Cite

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Year 2018, Volume: 20 Issue: 3, 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Abstract

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

References

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Year 2018, Volume: 20 Issue: 3, 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Abstract

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

References

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Sarfinaz Ataoğlu 0000-0002-0374-0712

Publication Date December 11, 2018
Submission Date November 6, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 20 Issue: 3

Cite

APA Ataoğlu, S. (2018). Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal, 20(3), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942
AMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. December 2018;20(3):57-58. doi:10.18678/dtfd.494942
Chicago Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20, no. 3 (December 2018): 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
EndNote Ataoğlu S (December 1, 2018) Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal 20 3 57–58.
IEEE S. Ataoğlu, “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi”, Duzce Med J, vol. 20, no. 3, pp. 57–58, 2018, doi: 10.18678/dtfd.494942.
ISNAD Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20/3 (December 2018), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
JAMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20:57–58.
MLA Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal, vol. 20, no. 3, 2018, pp. 57-58, doi:10.18678/dtfd.494942.
Vancouver Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20(3):57-8.