Tüm pazarlama uygulamalarının gelecekte başarılı olabilmesi için “Toplam Kalite Yönetimi”, dijital ekonominin ve bilgi çağının işletmeleri dünya çapında rekabet ortamına çektiği bir dönemde, çok önemli bir yeri olan stratejik bir kavram olarak ortaya çıkmaktadır. İşletmeler, değişen pazarlama ve satış stratejilerine ayak uydurabilmek ve bu değişimi iyi yönetebilmek için sadece işletme dışı müşterilerin memnuniyetini sağlamaya çalışmaları yeterli olmamış bunun yanında işletme için büyük bir satış potansiyeli oluşturan iç müşteri memnuniyetine de büyük önem vermek zorunda kalmışlardır. Bu memnuniyeti sağlayabilme amacı firmaların Toplam Kalite Anlayışına başvurmalarına neden olmaktadır. Adı geçen çalışmada Toplam sorgulanmaktadır. Kalite Anlayışının içsel pazarlamaya olan etkisi ve katkısı
Total quality management become a very substantial strategic concept for being successful with all marketing applications while digital economy and information age attract businesses into competitive world arena. To provide satisfaction of external customer hasn’t been enough for the business, also they have to give importance their own internal customers who have considerable potential for businesses sales. Companies apply Total quality management for aim of providing customer satisfaction. This mentioned study, the efficiency and contribution of total quality management on internal marketing is questioned
Other ID | JA89RZ24ZY |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2011 |
Submission Date | June 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 1 Issue: 1 - Yıl:2011 Sayı: 1 |
All works published in this journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.