BibTex RIS Cite

ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Year 2013, Volume: 2 Issue: 6 - Yıl:2013 Sayı: 6, 1 - 14, 01.12.2013

Abstract

İnternet ve buna bağlı teknolojilerin gelişmesine bağlı olarak küreselleşme ve dolayısı ile pazara hakim olmak için elektronik ticaret kavramı da hızlı bir şekilde gelişmiştir. Elektronik ticaret sayesinde herkes oturduğu yerden alış veriş yapabilir hale gelmiş ve hiç aklınıza gelmeyecek ülkelerden alış veriş yapılmaktadır. Böylece artık dünyada sınır denen kavram ortadan kalkmıştır. Elektronik ticaret ile yaşanan gelişmeler sayesinde dünya çapındaki tüm kurum ve kuruluşlar bu konuya ilgi duymak zorunda kalmış, bunu tüm yönleri ile inceleyerek araştırmalar yapmış ve yapmaya da devam etmektedirler. Çünkü işletmeler artık olaylara bakarken dış çevrelerini inceleyerek bir yaklaşım sergilemeleri gerekmektedir. Bu gelişmeler işletmeleri devlet, tüketici, ekonomi, tedarikçiler, pazarlama ve rekabet gibi şartlara bağlı olarak adım atmasını gerektirmiştir. Bu çalışmada ise işletme dışındaki bu kavramlar üzerinde durulmuştur

ELECTRONİC COMMERCE BUSİNESS EVALATUON OF EXTERNAL ENVIRONMENT : AN APLICATION IN TEXTILE SECTOR MALATYA

Year 2013, Volume: 2 Issue: 6 - Yıl:2013 Sayı: 6, 1 - 14, 01.12.2013

Abstract

The concept of the electronic commerce develops quickly to globalisation and dominate the markets depending on the internet and on the development of related technologies. Everybody can do shopping without going markets, and they can do shopping different countries. So the notion of ‘limit’ disappear in world anymore. Institutions and organizations must interested in the subject thanks to electronic commerce, and they investigate all features of this and also they will contunie searching all around the world. Because the managements need to search their external environment to look into the cases. This develeopments are required to move depending on the conditions of government, consumer, economy, supplier, marketing and rivalry. In this work is focused on these concepts other than the entity

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA92SH45JJ
Journal Section Research Article
Authors

Berkant Dulkadir This is me

Bülent Akkoyun

Publication Date December 1, 2013
Submission Date December 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Volume: 2 Issue: 6 - Yıl:2013 Sayı: 6

Cite

APA Dulkadir, B., & Akkoyun, B. (2013). ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2(6), 1-14.
AMA Dulkadir B, Akkoyun B. ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. December 2013;2(6):1-14.
Chicago Dulkadir, Berkant, and Bülent Akkoyun. “ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2, no. 6 (December 2013): 1-14.
EndNote Dulkadir B, Akkoyun B (December 1, 2013) ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2 6 1–14.
IEEE B. Dulkadir and B. Akkoyun, “ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA”, Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 6, pp. 1–14, 2013.
ISNAD Dulkadir, Berkant - Akkoyun, Bülent. “ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2/6 (December 2013), 1-14.
JAMA Dulkadir B, Akkoyun B. ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2013;2:1–14.
MLA Dulkadir, Berkant and Bülent Akkoyun. “ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 6, 2013, pp. 1-14.
Vancouver Dulkadir B, Akkoyun B. ELEKTRONİK TİCARETİN İŞLETMELERİN DIŞ ÇEVRESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MALATYA İLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2013;2(6):1-14.

                                                                                                                                                           32482   32483

All works published in this journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.