Research Article
BibTex RIS Cite

EVALUATION OF ACADEMICIANS' FINANCIAL LITERACY LEVEL ACCORDING TO DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS: A STUDY AT DICLE UNIVERSITY

Year 2021, Volume: 11 Issue: 22, 543 - 567, 29.11.2021
https://doi.org/10.53092/duiibfd.980431

Abstract

This study is conducted to determine the level of financial literacy of academicians at Dicle University. Survey methodology has been used in the study and the sample consists of 206 academicians. Since number of studies related to academicians is not sufficient, the importance of the study is increasing. Current study examines if there is a significant difference between financial literacy levels of academicians and their demographic characteristics (gender, age, title and marital status).
The financial literacy levels of male academicians are higher than female academicians and a significant difference is found between them. There is no significant difference between age, title, marital status and financial literacy level of academicians. On the other hand, there is a significant difference between the current finance area and the general success levels. The average financial literacy success level of the academicians is found to be 66,52%, resulting in above the average. It has been observed that academicians are the most knowledgeable about personal banking area and current financial issues followingly and are the least knowledgeable about investment issue.

References

  • Adeleke, T. (2013, July). The Effects of Gender and Gender Role on the Financial Literacy of College Students. Master of Science. Wilmington: North Carolina: Oklahoma State University.
  • Alkaya, A. ve Yağlı, İ. (2015). Finansal Okuryazarlık - Finansal Bilgi, Davranış ve Tutum: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (40), 585-599.
  • Bayrakdaroğlu, A. ve Bilge, S. (2018). Finansal Eğitimin Finansal Okur-Yazarlık Üzerindeki Etkisi: Muğla İlinde Kadınlara Yönelik Bir Araştırma. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi, 19 (42), 79-119.
  • Bayram, S. S. (2010, Şubat). Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi Davranışları: Anadolu Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Bekereci, N. E., Ayrıçay, Y. ve Kök, D. (2018). İslami Finansal Okuryazarlık: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi'nde Bir Alan Araştırması. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (33), 45-60.
  • Chen, H. ve Volpe, R. P. (2002). Gender Differences in Personal Financial Literacy Among College Students. Financial Services Review, 11 (3), 289-307.
  • Durmuşkaya, S. ve Kavas, Y. B. (2018). Akademik Gelişim Ve Finansal Okuryazarlık Arasındaki İlişkinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma. Yönetim ve Ekonomi, 25 (3), 925-939.
  • Er, F., Temizel, F., Özdemir, A. ve Sönmez, H. (2014). Lisans Eğitim Programlarının Finansal Okuryazarlık Düzeyine Etkisinin Araştırılması: Türkiye Örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (4), 113-126.
  • Eskici, Y. (2014). Seçilmiş Ülke Örnekleriyle Finansal Okuryazarlığın Önemi ve Tasarruflar Üzerindeki Etkileri. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi . Aydın: Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Gencan, M. Y. (2018, Mayıs). Turizm Sektörü Kobi’lerinde Finansal Okuryazarlık: Trabzon İli Örneği. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Grohmann, A. (2018). Financial Literacy and Financial Behavior: Evidence From the Emerging Asian Middle Class. Pacific-Basin Finance Journal, 48 (C), 129-143.
  • Gürbüz, S. ve Şahin, F. (2018). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri Felsefe-Yöntem-Analiz. (5. Baskı). Ankara: SEÇKİN Sosyal Bilimler.
  • Güriş, S. ve Astar, M. (2015). Bilimsel Araştırmalarda SPSS ile İstatistik. (5. Basım). İstanbul: D&R Yayınları
  • Huston, S. J. (2010). Measuring Financial Literacy. The Journal of Consumer Affairs, 44 (2), 296-316.
  • Jiang, J., Liao, L., Wang, Z. ve Xiang, H. (2020). Financial literacy and retail investors' financial welfare: Evidence from mutual fund investment outcomes in China. Pacific-Basin Finance Journal (59), 1-25.
  • Kanmaz, A. (2018). Bireysel Hisse Senedi Yatırımcıların Finansal Okuryazarlık Düzeyi Üzerine Bir Çalışma: İzmir Örneği. Yüksek Lisans Tezi. İzmir: İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Karyağdı, N. G. (2018). Bütçeleme ve Para Yönetimine İlişkin Kredi Kartı Kullanım Anlayışının Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma: Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Örneği. Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (1), 123-142.
  • Kılıç, Y. (2016, Mayıs). Finansal Okuryazarlık ve Finansal Refahın Belirleyicileri: Gaziantep ve Çevre İlleri İçin Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması. Doktora Tezi. Gaziantep: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Kılıç, Y., Ata, H. A. ve Seyrek, İ. H. (2015, Nisan). Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 129-150.
  • Kocabıyık, T. ve Teker, T. (2018). Finansal Okuryazarlık: Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2 (2), 117-144.
  • Kutukız, D. ve Özden, C. (2018). Kadın Girişimciliği ve Finansal Okuryazarlığın Kadın Girişimciler Üzerindeki Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırma Dergisi, 8 (8), 349-365.
  • Lusardi, A. (2012). Numeracy, Financial Literacy, and Financial Decision-Making. Published by Scholar Commons, 1 (5), 1-12.
  • Lusardi, A. ve Mitchell, O. S. (2011, June). Financial Literacy Around The World: An Overview. 17107. Nber Working Paper Series.
  • Niu, G., Zhou, Y. ve Gan, H. (2020). Financial Literacy and Retirement Preparation in China. Pacific-Basin Finance Journal (59), 1-17.
  • OECD-INFE. (2020, June 25). OECD/INFE 2020 International Survey of Adult Financial Literacy.
  • Opletalova, A. (2015). Financial Education and Financial Literacy in the Czech Education System. Procedia - Social and Behavioral Sciences (171), 1176–1184.
  • Özçam, M. (2006). Yatırımcı Eğitimi: Dünya Uygulamaları ve Türkiye İçin Öneriler. Ankara: Sermaye Piyasası Kurulu Araştırma Raporu.
  • Özdemir, A. ve Temizel, F. (2018). Üniversite Öğrencilerinin İleri Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği. Business & Mabagement Studies: An International Journal, 6 (2), 430-448.
  • Özkale, A. (2018, Mayıs). Finansal Okuryazarlık Ve Matematiksel Okuryazarlık Perspektifinde Türkiye Ve Kanada (ONTARIO) Öğretim Programlarının İncelenmesi Ve Bir Model Önerisi. Doktora Tezi. Eskişehir: Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • Ramakrishnan, D. R. (2012, June). Financial Literacy and Financial Inclusion. 13th Thinkers and Writers Forum 1-13.
  • Remund, D. L. (2010). Financial Literacy Explicated: The Case for a Clearer Definition in an Increasingly Complex Economy. The Journal Of Consumer Affairs, 44 (2), 276-295.
  • Schagen, S. ve Lines, A. (1996). Financial Literacy in Adult Life: National Foundation for Educational Research.
  • Tabachnick, B. G. ve Fidell, L. S. (2013). Using Multivariate Statistics (sixth ed.). Boston: Pearson.
  • Taft, M. K., Hosein, Z. Z., Mehrizi, S. M. ve Roshan, A. (2013). The Relation between Financial Literacy, Financial Wyayınlaellbeing and Financial Concerns. International Journal of Business and Management, 8 (11), 63-75.
  • Tetik, D. D. (2018). Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma. Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş.
  • Tosun, A. E. (2016, Haziran). Lise Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeyi Üzerine Bir Alan Araştırması. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi . Trabzon: Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Ünal, P. (2018). Finansal Okuryazarlık ve Forex Piyasası. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Worthington, A. C. (2006). Predicting Financial Literacy İn Australia. Financial Services Review (Greenwich, Conn.), 15 (1), 59-79.
  • Xu, L. ve Zia, B. (2012 June). Financial Literacy Around the World: An Overview of the Evidence with Practical Suggestions for the Way Forward. Policy Research Working Paper; No. 6107. World Bank, Washington, DC.
  • Yılmaz, Y. ve Tunce, M. (2017). Finansal Okuryazarlık Düzeyinin Belirlenmesi: Dicle Üniversitesi İİBF Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (14), 311-322.
  • Yücel, E. ve Kuyumcu, O. (2018). Finansal Okuryazarlığın Ülke Ekonomisindeki Yeri ve Finansal Okuryazarlık Düzeyinin Tespit Edilmesi: Bursa İli Uygulaması. International Journal of Social Inquiry, 11 (2), 395-422.
  • Yücel, S. ve Çiftçi, N. (2018). Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (1), 143-161.

AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA

Year 2021, Volume: 11 Issue: 22, 543 - 567, 29.11.2021
https://doi.org/10.53092/duiibfd.980431

Abstract

Bu çalışma finansal okuryazarlık düzeyinin belirlenmesi amacıyla Dicle Üniversitesi’nde görevli akademisyenlere yönelik yapılmıştır. Çalışmada anket yöntemi kullanılmıştır ve araştırma örneklemi 206 akademik personelden oluşmaktadır. Akademik personelin finansal okuryazarlık seviyesine dair çalışmaların sayıca yetersiz olması sebebiyle çalışmanın önemi artmaktadır. Mevcut çalışmada, akademisyenlerin finansal okuryazarlık seviyeleri ile demografik özellikleri (cinsiyet, yaş, unvan ve medeni durum) arasında istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık olup olmadığı incelenmiştir.
Erkek akademisyenlerin finansal okuryazarlık seviyeleri kadın akademisyenlerden yüksek çıkmış ve aralarında anlamlı bir farklılık tespit edilmiştir. Yaş, unvan ve medeni durum ile akademisyenlerin finansal okuryazarlık seviyeleri arasında anlamlı bir farklılık tespit edilmemiştir. Öte yandan, güncel finans alanı ile genel başarı düzeyleri arasında da anlamlı farklılık çıkmıştır. Akademisyenlerin finansal okuryazarlık başarı düzeyi ortalaması %66,52 bulunarak ortalamanın üzerinde sonuçlanmıştır. Akademisyenlerin finansal okuryazarlıkla ilgili en bilgili oldukları alan bireysel bankacılık alanı ve onu takip eden güncel finansal konular olurken; en az düzeyde bilgiye sahip oldukları alanın ise yatırım konusu olduğu gözlemlenmiştir.

References

  • Adeleke, T. (2013, July). The Effects of Gender and Gender Role on the Financial Literacy of College Students. Master of Science. Wilmington: North Carolina: Oklahoma State University.
  • Alkaya, A. ve Yağlı, İ. (2015). Finansal Okuryazarlık - Finansal Bilgi, Davranış ve Tutum: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (40), 585-599.
  • Bayrakdaroğlu, A. ve Bilge, S. (2018). Finansal Eğitimin Finansal Okur-Yazarlık Üzerindeki Etkisi: Muğla İlinde Kadınlara Yönelik Bir Araştırma. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi, 19 (42), 79-119.
  • Bayram, S. S. (2010, Şubat). Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi Davranışları: Anadolu Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Bekereci, N. E., Ayrıçay, Y. ve Kök, D. (2018). İslami Finansal Okuryazarlık: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi'nde Bir Alan Araştırması. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (33), 45-60.
  • Chen, H. ve Volpe, R. P. (2002). Gender Differences in Personal Financial Literacy Among College Students. Financial Services Review, 11 (3), 289-307.
  • Durmuşkaya, S. ve Kavas, Y. B. (2018). Akademik Gelişim Ve Finansal Okuryazarlık Arasındaki İlişkinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma. Yönetim ve Ekonomi, 25 (3), 925-939.
  • Er, F., Temizel, F., Özdemir, A. ve Sönmez, H. (2014). Lisans Eğitim Programlarının Finansal Okuryazarlık Düzeyine Etkisinin Araştırılması: Türkiye Örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (4), 113-126.
  • Eskici, Y. (2014). Seçilmiş Ülke Örnekleriyle Finansal Okuryazarlığın Önemi ve Tasarruflar Üzerindeki Etkileri. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi . Aydın: Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Gencan, M. Y. (2018, Mayıs). Turizm Sektörü Kobi’lerinde Finansal Okuryazarlık: Trabzon İli Örneği. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Grohmann, A. (2018). Financial Literacy and Financial Behavior: Evidence From the Emerging Asian Middle Class. Pacific-Basin Finance Journal, 48 (C), 129-143.
  • Gürbüz, S. ve Şahin, F. (2018). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri Felsefe-Yöntem-Analiz. (5. Baskı). Ankara: SEÇKİN Sosyal Bilimler.
  • Güriş, S. ve Astar, M. (2015). Bilimsel Araştırmalarda SPSS ile İstatistik. (5. Basım). İstanbul: D&R Yayınları
  • Huston, S. J. (2010). Measuring Financial Literacy. The Journal of Consumer Affairs, 44 (2), 296-316.
  • Jiang, J., Liao, L., Wang, Z. ve Xiang, H. (2020). Financial literacy and retail investors' financial welfare: Evidence from mutual fund investment outcomes in China. Pacific-Basin Finance Journal (59), 1-25.
  • Kanmaz, A. (2018). Bireysel Hisse Senedi Yatırımcıların Finansal Okuryazarlık Düzeyi Üzerine Bir Çalışma: İzmir Örneği. Yüksek Lisans Tezi. İzmir: İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Karyağdı, N. G. (2018). Bütçeleme ve Para Yönetimine İlişkin Kredi Kartı Kullanım Anlayışının Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma: Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Örneği. Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (1), 123-142.
  • Kılıç, Y. (2016, Mayıs). Finansal Okuryazarlık ve Finansal Refahın Belirleyicileri: Gaziantep ve Çevre İlleri İçin Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması. Doktora Tezi. Gaziantep: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Kılıç, Y., Ata, H. A. ve Seyrek, İ. H. (2015, Nisan). Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 129-150.
  • Kocabıyık, T. ve Teker, T. (2018). Finansal Okuryazarlık: Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2 (2), 117-144.
  • Kutukız, D. ve Özden, C. (2018). Kadın Girişimciliği ve Finansal Okuryazarlığın Kadın Girişimciler Üzerindeki Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırma Dergisi, 8 (8), 349-365.
  • Lusardi, A. (2012). Numeracy, Financial Literacy, and Financial Decision-Making. Published by Scholar Commons, 1 (5), 1-12.
  • Lusardi, A. ve Mitchell, O. S. (2011, June). Financial Literacy Around The World: An Overview. 17107. Nber Working Paper Series.
  • Niu, G., Zhou, Y. ve Gan, H. (2020). Financial Literacy and Retirement Preparation in China. Pacific-Basin Finance Journal (59), 1-17.
  • OECD-INFE. (2020, June 25). OECD/INFE 2020 International Survey of Adult Financial Literacy.
  • Opletalova, A. (2015). Financial Education and Financial Literacy in the Czech Education System. Procedia - Social and Behavioral Sciences (171), 1176–1184.
  • Özçam, M. (2006). Yatırımcı Eğitimi: Dünya Uygulamaları ve Türkiye İçin Öneriler. Ankara: Sermaye Piyasası Kurulu Araştırma Raporu.
  • Özdemir, A. ve Temizel, F. (2018). Üniversite Öğrencilerinin İleri Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği. Business & Mabagement Studies: An International Journal, 6 (2), 430-448.
  • Özkale, A. (2018, Mayıs). Finansal Okuryazarlık Ve Matematiksel Okuryazarlık Perspektifinde Türkiye Ve Kanada (ONTARIO) Öğretim Programlarının İncelenmesi Ve Bir Model Önerisi. Doktora Tezi. Eskişehir: Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • Ramakrishnan, D. R. (2012, June). Financial Literacy and Financial Inclusion. 13th Thinkers and Writers Forum 1-13.
  • Remund, D. L. (2010). Financial Literacy Explicated: The Case for a Clearer Definition in an Increasingly Complex Economy. The Journal Of Consumer Affairs, 44 (2), 276-295.
  • Schagen, S. ve Lines, A. (1996). Financial Literacy in Adult Life: National Foundation for Educational Research.
  • Tabachnick, B. G. ve Fidell, L. S. (2013). Using Multivariate Statistics (sixth ed.). Boston: Pearson.
  • Taft, M. K., Hosein, Z. Z., Mehrizi, S. M. ve Roshan, A. (2013). The Relation between Financial Literacy, Financial Wyayınlaellbeing and Financial Concerns. International Journal of Business and Management, 8 (11), 63-75.
  • Tetik, D. D. (2018). Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma. Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş.
  • Tosun, A. E. (2016, Haziran). Lise Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeyi Üzerine Bir Alan Araştırması. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi . Trabzon: Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Ünal, P. (2018). Finansal Okuryazarlık ve Forex Piyasası. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Worthington, A. C. (2006). Predicting Financial Literacy İn Australia. Financial Services Review (Greenwich, Conn.), 15 (1), 59-79.
  • Xu, L. ve Zia, B. (2012 June). Financial Literacy Around the World: An Overview of the Evidence with Practical Suggestions for the Way Forward. Policy Research Working Paper; No. 6107. World Bank, Washington, DC.
  • Yılmaz, Y. ve Tunce, M. (2017). Finansal Okuryazarlık Düzeyinin Belirlenmesi: Dicle Üniversitesi İİBF Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (14), 311-322.
  • Yücel, E. ve Kuyumcu, O. (2018). Finansal Okuryazarlığın Ülke Ekonomisindeki Yeri ve Finansal Okuryazarlık Düzeyinin Tespit Edilmesi: Bursa İli Uygulaması. International Journal of Social Inquiry, 11 (2), 395-422.
  • Yücel, S. ve Çiftçi, N. (2018). Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (1), 143-161.
There are 42 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Economics
Journal Section Research Article
Authors

Dicle Akın This is me 0000-0002-5598-8787

Ayşe Kayacı 0000-0001-5242-7805

Publication Date November 29, 2021
Submission Date August 9, 2021
Acceptance Date October 6, 2021
Published in Issue Year 2021 Volume: 11 Issue: 22

Cite

APA Akın, D., & Kayacı, A. (2021). AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(22), 543-567. https://doi.org/10.53092/duiibfd.980431
AMA Akın D, Kayacı A. AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. November 2021;11(22):543-567. doi:10.53092/duiibfd.980431
Chicago Akın, Dicle, and Ayşe Kayacı. “AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11, no. 22 (November 2021): 543-67. https://doi.org/10.53092/duiibfd.980431.
EndNote Akın D, Kayacı A (November 1, 2021) AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 22 543–567.
IEEE D. Akın and A. Kayacı, “AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA”, Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 22, pp. 543–567, 2021, doi: 10.53092/duiibfd.980431.
ISNAD Akın, Dicle - Kayacı, Ayşe. “AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11/22 (November 2021), 543-567. https://doi.org/10.53092/duiibfd.980431.
JAMA Akın D, Kayacı A. AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2021;11:543–567.
MLA Akın, Dicle and Ayşe Kayacı. “AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA”. Dicle Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 22, 2021, pp. 543-67, doi:10.53092/duiibfd.980431.
Vancouver Akın D, Kayacı A. AKADEMİSYENLERİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2021;11(22):543-67.

                                                                                                                                                           32482   32483

All works published in this journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.