Bu araştırmanın amacı beyin araştırmalarının önemine dikkat çekmek, kullanılan teknolojiler hakkında bilgi vermek ve araştırma bulgularının matematik eğitimi açısından doğrularını tartışmaktır. Son yıllarda sinirbilim ve eğitimin yer aldığı disiplinlerin iş birliği içerisinde bulunduğu araştırmaların arttığı gözlenirken bu araştırmalar incelendiğinde eğitim araştırmaları ve sinirbilim arasında karşılıklı bir şekilde paylaşımları olduğu görülmüştür. Bu tür çalışmaların kişinin nasıl daha iyi öğreneceği sorularına cevap oluşturacağı düşünülmektedir. Sinirbilim alanında yapılan çalışmaların eğitimsel boyutu düşünülerek araştırma sonuç ve bulgularının sınıf düzeyine indirgenerek uygun şartlarda uygulanmasıyla araştırma sonuçlarının önemseneceği düşünülmektedir.
MEB
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 30, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 9 Issue: 11 |
EDU7 dergisinde araştırma makaleleri, düşünce yazıları ve kitap analiz olmak üzere üç bölüm yer almaktadır.
Gizlilik
EDU7 dergi yönetim sistemine girilen isim ve elektronik posta adresleri gibi kişisel bilgiler, yalnızca bu derginin amaçları doğrultusunda kullanılacaktır. Bu bilgiler başka bir amaç için kullanılmayacak olup, üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır.
Arşivleme
EDU7 dergisinde yayınlan
tüm makalelere ait üst veriler ve tam metinler TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler
Veritabanı aracılığıyla ULAKBİM sunucularında saklanmakta ve sunulmaktadır.