Günümüz rekabet koşullarında
markalaşma bir işletmenin en stratejik yatırımlarından biri konumundadır. Bu
çalışmada uluslararası markalaşma sürecinde halkla ilişkilerin rolü Kazakistan’da
faaliyet gösteren Türk tekstil firmaları örneğinde incelenmeye çalışılmaktır. Araştırmanın
sonuçlarına göre tekstil pazarında markalaşma sürecinde halkla ilişkiler önemli
bir stratejidir. Halkla ilişkiler ve tanıtım yöntemleri arasında en çok
yararlanılanın da fuarlar olduğu belirlenmiştir. Web siteleri, reklam, sosyal
medya, ikili görüşmeler gibi yöntemlere ek olarak firma ziyaretleri, ürün
sergisi, ürün numunelerin gösterilmesi gibi tanıtım yöntemlerinin de öneminin
yüksek olduğunu söyleyebiliriz.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ekim 2019 |
Gönderilme Tarihi | 16 Eylül 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 5 |