Research Article
BibTex RIS Cite

MARKA YÖNETİMİNDE SELFİE KULLANIMI

Year 2019, Volume: 1 Issue: 1, 70 - 90, 28.12.2019

Abstract

Dünya ekonomisinin küreselleşmesi ile birlikte markalar sürdürülebilir
rekabet avantajını korumak ve güçlü ve özgün markalar oluşturmak için farklı
stratejiler benimsemektedirler. Günümüzde farklılaşma, markalar için de tüketiciler
için de oldukça önem arz eden bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Markalar
farkındalık ve farklılık yaratmak için interneti, sosyal medyayı ve dijital pazarlamaya
stratejilerinde yer vermektedirler. İnternet ve sosyal medya sayesinde markalar, dijital
pazarlama tüketicilere ulaşmakta ve pazardaki konumlarını korumaktadırlar.
Tüketiciler tarafından sıkça kullanılan ve ilgi çeken bir yöntem sosyal medya da selfie
paylaşımıdır. Bu çalışmada tüketicilerin, selfie kullanılarak yapılan teknoloji markası
paylaşımlarının farkındalık düzeylerinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla
öncelikle tüketicilerin demografik özellikleri ve sosyal medya kullanım düzeylerine
göre selfie kullanılarak yapılan teknoloji markası paylaşımlarını algılama düzeyi ve
farkındalık düzeyi farklılıkları ayrı ayrı incelenmiştir.

Year 2019, Volume: 1 Issue: 1, 70 - 90, 28.12.2019

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Sabiha Kılıç This is me 0000-0002-0906-4567

Gülben Çelebioğlu This is me

Kübra Müge Çakaröz This is me 0000-0003-1272-5722

Publication Date December 28, 2019
Published in Issue Year 2019 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Kılıç, S., Çelebioğlu, G., & Çakaröz, K. M. (2019). MARKA YÖNETİMİNDE SELFİE KULLANIMI. Turkuaz Uluslararası Sosyo-Ekonomik Stratejik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 70-90.