| APA |
Cemalcılar, İ. (1965). Pazarlama ve İktisadi Kalkınma. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 1(2), 73-79.
|
|
| AMA |
Cemalcılar İ. Pazarlama ve İktisadi Kalkınma. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. December 1965;1(2):73-79.
|
|
| Chicago |
Cemalcılar, İlhan. “Pazarlama Ve İktisadi Kalkınma”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 1, no. 2 (December 1965): 73-79.
|
|
| EndNote |
Cemalcılar İ (December 1, 1965) Pazarlama ve İktisadi Kalkınma. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 1 2 73–79.
|
|
| IEEE |
İ. Cemalcılar, “Pazarlama ve İktisadi Kalkınma”, Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 73–79, 1965.
|
|
| ISNAD |
Cemalcılar, İlhan. “Pazarlama Ve İktisadi Kalkınma”. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 1/2 (December1965), 73-79.
|
|
| JAMA |
Cemalcılar İ. Pazarlama ve İktisadi Kalkınma. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1965;1:73–79.
|
|
| MLA |
Cemalcılar, İlhan. “Pazarlama Ve İktisadi Kalkınma”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 1, no. 2, 1965, pp. 73-79.
|
|
| Vancouver |
Cemalcılar İ. Pazarlama ve İktisadi Kalkınma. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1965;1(2):73-9.
|
|