Tenekecioğlu, B. (1971). DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 7(2), 61-82.
AMA
Tenekecioğlu B. DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. December 1971;7(2):61-82.
Chicago
Tenekecioğlu, Birol. “DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 7, no. 2 (December 1971): 61-82.
EndNote
Tenekecioğlu B (December 1, 1971) DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 7 2 61–82.
IEEE
B. Tenekecioğlu, “DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI”, Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 61–82, 1971.
ISNAD
Tenekecioğlu, Birol. “DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI”. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 7/2 (December 1971), 61-82.
JAMA
Tenekecioğlu B. DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1971;7:61–82.
MLA
Tenekecioğlu, Birol. “DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 7, no. 2, 1971, pp. 61-82.
Vancouver
Tenekecioğlu B. DİKEY PAZARLAMA SİSTEMLERİNİN STRATEJİK PLANLANMASI. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1971;7(2):61-82.