BibTex RIS Cite

2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri

Year 2014, Volume: 2 Issue: 2, 31 - 54, 01.10.2014

Abstract

References

  • Akbulut, H.(2014). „Televizyon ve Sinemada İzleyici Çalışmak’’: Alımlama Çalışmaları.
  • Kocaeli Üniversitesi Benjamin, W.(1992). Pasajlar, (Çev.Ahmet Cemal). İstanbul
  • Cressey, Paul G. (1938). „The Motin Picture Industry as Modified by Social Background and Personality’‟ American Sociological Rewiew
  • Feigelson, K.(2004). “Sinema ve Toplumsal Kırılmalar”.
  • Geray, H.(1994). Yeni İletişim Teknolojileri, Ankara: Kılıçaslan Matbaacılık.
  • Güngör, Nazife (2011). İletişim: Kuramlar, Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi
  • Jarvie, I.C.(1993), “Sosyal Bir Kurum Olarak Sinemaya Gitmek”. 25. Kare, Sayı 5: 22-25.
  • Jeancolas, J. P.(2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi‟.
  • Jernudd, A. (2005). „Reform and Entertainment: Film Exhibition and Leisure in a Small
  • Town in Örebro at the End of the Nineteenth Century. Film History.‟ An International Journal. 17(1):88-105. Howe, Neil; Strauss, William (2007), "The Next Twenty Years: How Customer and Workforce Attitudes Will Evolve", Harvard Business Review: 41–52
  • Kemper, Thomas (2003). “Received Visdom: Three Reception Studies”, Jump Cut, (46). www.ejumpcut.org/currentissue/kemper.staiger/kemper1,2,3.html. Erişim tarihi 18 Eylül 200
  • Kılıç, L.(2008). „Fotoğrafın ve Sinemanın Toplumsal Tarihi‟, Ankara: Dost Yayınevi.
  • Kırel S.(2010). „Kültürel Çalışmalar ve Sinema’. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi
  • Manovich, L.(2001). The Language of New Media, Massachusetts: The MIT Press Mengi, Z. (2011). Kuşaklar ve Tanımları - Kuşaklar Farkı, http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Kusaklar-ve-Tanimlari-KusaklarFarki, Renkli
  • Dergi. (Erişim Tarihi: 24.07.2012).
  • Miller, K. R., ve Washıngton, K. (2011). „Consumer Behavior’, Richard K. Miller & Associates.
  • Morley, David (1988). “Domestic Relations: The Framework of Family Viewing in Great
  • Britain”, World Families Watch Television, Ed. James Lull. Sage: Newbury Park. Nowell-Smith, G.(2003). „Dünya Sinema Tarihi’. (Çev.Ahmet Fethi), İstanbul: Kabalcı Yayınevi.
  • Öğüt, S.(2004).”Interactivity In New Media”. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul:
  • Yeditepe University Graduate Institute Of Social Sciences. Öztürk, M.(2005). „Sine-masal Kentler’. İstanbul: Donkişot Güncel Yayınları.
  • Sennett, Richard (2002) „Kamusal İnsanın Çöküşü’ (İstanbul: Ayrıntı), Çev. Serpil Durak ve Abdullah Yılmaz.
  • Sorlin, P. (2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi.’ Çeviren: B. Odabaş. „Kentte
  • Sinema Sinemada Kent‟. İstanbul Srinivas, Lakshmi. 2002. „The Active Audience: Spectatorship, Social Relations and the Experience of Cinema in India.‟ Media, Culture and Society. Vol. 24, No. 1: 155-173.
  • Staiger, Janet (2000). ‘Perverse Spectators: The Practices of Film Reception.‟ New York:
  • New York University Pres. Stevenson, Nick (2008). „Medya Kültürleri’: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Çev. G. Orhon;
  • B. E. Aksoy. Ankara: Ütopya. Storey, John (2000). „Popüler Kültür Çalışmaları: Kuramlar ve Metotlar.‟ Çev. K.
  • Karaşahin. İstanbul: Babil Türkoğlu, Nurçay (2004). „İletişim Bilimlerinden Kültürel Çalışmalara Toplumsal İletişim’:
  • Tanımlar, Kavramlar, Tartışmalar. İstanbul: Babil.

2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri

Year 2014, Volume: 2 Issue: 2, 31 - 54, 01.10.2014

Abstract

Neyin orada olmadığını, bir başka deyişle belirli bir eksikliğin anlam ve önemini, ancak karşılaştırma sayesinde görebiliriz.” Peter Burke

References

  • Akbulut, H.(2014). „Televizyon ve Sinemada İzleyici Çalışmak’’: Alımlama Çalışmaları.
  • Kocaeli Üniversitesi Benjamin, W.(1992). Pasajlar, (Çev.Ahmet Cemal). İstanbul
  • Cressey, Paul G. (1938). „The Motin Picture Industry as Modified by Social Background and Personality’‟ American Sociological Rewiew
  • Feigelson, K.(2004). “Sinema ve Toplumsal Kırılmalar”.
  • Geray, H.(1994). Yeni İletişim Teknolojileri, Ankara: Kılıçaslan Matbaacılık.
  • Güngör, Nazife (2011). İletişim: Kuramlar, Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi
  • Jarvie, I.C.(1993), “Sosyal Bir Kurum Olarak Sinemaya Gitmek”. 25. Kare, Sayı 5: 22-25.
  • Jeancolas, J. P.(2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi‟.
  • Jernudd, A. (2005). „Reform and Entertainment: Film Exhibition and Leisure in a Small
  • Town in Örebro at the End of the Nineteenth Century. Film History.‟ An International Journal. 17(1):88-105. Howe, Neil; Strauss, William (2007), "The Next Twenty Years: How Customer and Workforce Attitudes Will Evolve", Harvard Business Review: 41–52
  • Kemper, Thomas (2003). “Received Visdom: Three Reception Studies”, Jump Cut, (46). www.ejumpcut.org/currentissue/kemper.staiger/kemper1,2,3.html. Erişim tarihi 18 Eylül 200
  • Kılıç, L.(2008). „Fotoğrafın ve Sinemanın Toplumsal Tarihi‟, Ankara: Dost Yayınevi.
  • Kırel S.(2010). „Kültürel Çalışmalar ve Sinema’. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi
  • Manovich, L.(2001). The Language of New Media, Massachusetts: The MIT Press Mengi, Z. (2011). Kuşaklar ve Tanımları - Kuşaklar Farkı, http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Kusaklar-ve-Tanimlari-KusaklarFarki, Renkli
  • Dergi. (Erişim Tarihi: 24.07.2012).
  • Miller, K. R., ve Washıngton, K. (2011). „Consumer Behavior’, Richard K. Miller & Associates.
  • Morley, David (1988). “Domestic Relations: The Framework of Family Viewing in Great
  • Britain”, World Families Watch Television, Ed. James Lull. Sage: Newbury Park. Nowell-Smith, G.(2003). „Dünya Sinema Tarihi’. (Çev.Ahmet Fethi), İstanbul: Kabalcı Yayınevi.
  • Öğüt, S.(2004).”Interactivity In New Media”. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul:
  • Yeditepe University Graduate Institute Of Social Sciences. Öztürk, M.(2005). „Sine-masal Kentler’. İstanbul: Donkişot Güncel Yayınları.
  • Sennett, Richard (2002) „Kamusal İnsanın Çöküşü’ (İstanbul: Ayrıntı), Çev. Serpil Durak ve Abdullah Yılmaz.
  • Sorlin, P. (2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi.’ Çeviren: B. Odabaş. „Kentte
  • Sinema Sinemada Kent‟. İstanbul Srinivas, Lakshmi. 2002. „The Active Audience: Spectatorship, Social Relations and the Experience of Cinema in India.‟ Media, Culture and Society. Vol. 24, No. 1: 155-173.
  • Staiger, Janet (2000). ‘Perverse Spectators: The Practices of Film Reception.‟ New York:
  • New York University Pres. Stevenson, Nick (2008). „Medya Kültürleri’: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Çev. G. Orhon;
  • B. E. Aksoy. Ankara: Ütopya. Storey, John (2000). „Popüler Kültür Çalışmaları: Kuramlar ve Metotlar.‟ Çev. K.
  • Karaşahin. İstanbul: Babil Türkoğlu, Nurçay (2004). „İletişim Bilimlerinden Kültürel Çalışmalara Toplumsal İletişim’:
  • Tanımlar, Kavramlar, Tartışmalar. İstanbul: Babil.
There are 28 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Asiye Yüksel This is me

Barış Demir This is me

Publication Date October 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Yüksel, A., & Demir, B. (2014). 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, 2(2), 31-54.
AMA Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. October 2014;2(2):31-54.
Chicago Yüksel, Asiye, and Barış Demir. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2, no. 2 (October 2014): 31-54.
EndNote Yüksel A, Demir B (October 1, 2014) 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2 2 31–54.
IEEE A. Yüksel and B. Demir, “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”, Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 31–54, 2014.
ISNAD Yüksel, Asiye - Demir, Barış. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2/2 (October 2014), 31-54.
JAMA Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. 2014;2:31–54.
MLA Yüksel, Asiye and Barış Demir. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, vol. 2, no. 2, 2014, pp. 31-54.
Vancouver Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. 2014;2(2):31-54.