Destinasyon imajı potansiyel turistler nezdinde çeşitli yollarla oluşmakla beraber organik imajın daha değerli olduğunu söylenilebilir. Birçok destinasyon kendi değerleri ve kaynakları çerçevesinde etkinlikler düzenlemeye ve bu etkinlikleri kalıcı hale getirmeye çalışmaktadır. Ticari anlayışın güdüldüğü etkinliklere dahi milyonlarca insanın katılımının sağlanabildiği günümüzde, kendisine has bir yaşanmışlığın, günün, olayın olduğu destinasyonların turizm açısından büyük bir nimete sahip olduğunu söylemek mümkündür. Bu çalışmada yaklaşık bin yıldır farklı ölçeklerde düzenlenen ‘Malazgirt Zaferi Yıl Dönümü Kutlamaları’ konu edilmiştir. 2020 yılında düzenlenen etkinlikler, organik imaj oluşumunu destekleyen bilgi kaynakları olan haber içerikleri üzerinden değerlendirilmiştir. Nihayetinde devlet erkânının katılımıyla gerçekleştirilen etkinliklerin haber değeri taşıdığı ve Malazgirt destinasyonunun imajına katkı sağladığı vurgulanmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Araştırma |
Authors | |
Publication Date | June 30, 2021 |
Submission Date | January 12, 2021 |
Acceptance Date | April 20, 2021 |
Published in Issue | Year 2021 Volume: 14 Issue: 1 |