BibTex RIS Cite

“P” USING BASIC MARKETING MIX “P” ON THE RESTAURANT MARKETING

Year 2010, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Abstract

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI

Year 2010, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Abstract

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd.doç.dr. Ece Nüket Öndoğan This is me

Publication Date January 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Öndoğan, Y. E. N. (2010). RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748
AMA Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. January 2010;1(1):1-25. doi:10.18354/esam.81748
Chicago Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1, no. 1 (January 2010): 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748.
EndNote Öndoğan YEN (January 1, 2010) RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1 1 1–25.
IEEE Y. E. N. Öndoğan, “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”, ESAM, vol. 1, no. 1, pp. 1–25, 2010, doi: 10.18354/esam.81748.
ISNAD Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1/1 (January 2010), 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748.
JAMA Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. 2010;1:1–25.
MLA Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, vol. 1, no. 1, 2010, pp. 1-25, doi:10.18354/esam.81748.
Vancouver Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. 2010;1(1):1-25.