APA |
Akyolcu, N., Sayın, Y., Tekin, K., İşçi, D., et al. (2015). YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 1-16. |
|
AMA |
Akyolcu N, Sayın Y, Tekin K, İşçi D, Göldeli D. YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;14(56):1-16. |
|
Chicago |
Akyolcu, Neriman, Yazile Sayın, Kinyas Tekin, Dursun İşçi, and Duygu Göldeli. “YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ Ve DENEYİMLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, no. 56 (September 2015): 1-16. |
|
EndNote |
Akyolcu N, Sayın Y, Tekin K, İşçi D, Göldeli D (September 1, 2015) YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 1–16. |
|
IEEE |
N. Akyolcu, Y. Sayın, K. Tekin, D. İşçi, and D. Göldeli, “YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, pp. 1–16, 2015. |
|
ISNAD |
Akyolcu, Neriman et al. “YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ Ve DENEYİMLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (September 2015), 1-16. |
|
JAMA |
Akyolcu N, Sayın Y, Tekin K, İşçi D, Göldeli D. YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:1–16. |
|
MLA |
Akyolcu, Neriman et al. “YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ Ve DENEYİMLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, 2015, pp. 1-16. |
|
Vancouver |
Akyolcu N, Sayın Y, Tekin K, İşçi D, Göldeli D. YÜKSEK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN CİNSEL TACİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ve DENEYİMLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):1-16. |
|