BibTex RIS Cite

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ

Year 2006, Volume: 14 Issue: 56, 79 - 96, 20.08.2015
Year 2006, Volume: 14 Issue: 56, 79 - 96, 20.08.2015
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language English
Journal Section Reserch Papers
Authors

Filiz Adana This is me

Publication Date August 20, 2015
Published in Issue Year 2006 Volume: 14 Issue: 56

Cite

APA Adana, F. (2015). LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 79-96.
AMA Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;14(56):79-96.
Chicago Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, no. 56 (September 2015): 79-96.
EndNote Adana F (September 1, 2015) LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 79–96.
IEEE F. Adana, “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, pp. 79–96, 2015.
ISNAD Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (September 2015), 79-96.
JAMA Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:79–96.
MLA Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, 2015, pp. 79-96.
Vancouver Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):79-96.