iyinde ':ulundugumuz bilgi 9ag1, gtintirni.iz profesyonellerinin dolay1s1yla hern irelerin degi$en toplumun gercklerine uyum saglarken, yaga uygun bilgi, beceri, tutum vc davran1$lan kazanm1 olmas1n1 zorunlu k1lrnaktad1r. Bu yakl nnla ele ald1g1m1zda hem irelik egitiminin ogrencilerine; yarat1c1 ve ele$tirel di.i i.inn1e, sorun yOzme, kat1hmc1 ve duyarh alma, h1zh ve doi?;ru karar verrne, i$birligini ogrenrne gibi cvrensel 6ze!likleri kazandirmas1 gerekmektedir. Bu Ozelliklerin kazan1lrnas1 ise ogretrne-6grenme si.irccinde i birligine dayah ogrenme gibi aktif ogretim yakl nnlanna yer verilrnesi ile mtimktindilr.
Bu 1naka!ede i birligine daya\J ogrcnmenin tan1m1, ten1cl ilkeleri ve hcm irelik cgitimindeki ycri tizerinde durulmaktad1r.
Anahtar Kelin1eler: i$birliginc DayalI Ogrenme, Hem irelik Egitimi
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Reviews |
Authors | |
Publication Date | August 21, 2015 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 13 Issue: 54 |