Araştırmanın
amacı, “İlköğretim (1.-5. Sınıf) Türkçe ders kitaplarının genel bir
değerlendirmesi”ni yapmaktır. Araştırmada, survey yöntemi kullanılmıştır. Bu
kapsamda kullanılan ölçeğin, KMO (Kaiser-Meyer-Olkin) değeri 0.716, Bartlett
testi 2953.286 ve Cronbach alphası 0.73’dür. Ölçekte, toplam 25 madde vardır.
Bulgulara göre, ilköğretim (1.-5. Sınıf) Türkçe ders kitaplarının genel olarak
“Yeterli” sınırlar içinde olduğu belirlenmiştir. Bununla birlikte, daha ileri
çalışmalara ihtiyaç duyulmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | November 28, 2004 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 3 Issue: 1 |