Research Article
BibTex RIS Cite

FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ

Year 2006, Volume: 4 Issue: 2, 31 - 35, 30.03.2006

Abstract




Bu çalışmada, farklı bitüm yüzdelerinde yoğurmalı
olarak sıkıştırılan asfalt beton numunelerinin sıkışabilir-liği incelenmiştir.
Dört farklı bitüm yüzdesinde Superpave şartnamesine uygun olarak hazırlanan
numuneler teste tabi tutulmuştur. Test sonucunda bitüm yüzdesi ve sıkışma
durumu arasındaki ilişki incelenmiştir. Elde edilen sonuçlardan % 4.65 bitüm
içeriğindeki numunelerin daha iyi sıkıştığı görülmüştür.




References

  • 1. Orhan, F., 2001, Asfaltın Geleceği Superpave, K.G.M. Teknik Araştırma Dairesi Başkanlığı, 379-393 s.
  • 2. Maupin, G.W.J., 1998, Comparison of Several Asphalt Design Methods, Virginia Department of Transportation and the University of Virginia.
  • 3. Ziauddin, A.K., Hamad, I.A.W., İbrahim, A., Rezgallah, R., 1998, Comparative Study of Asp-halt Concrete Laboratory Compaction Methods to Simulate Field Compaction, Center for Engine-ring Research, Research Institue, King Fahd Uni-versity of Petroleum and Minerals, Saudi Arabia.
  • 4. D’Angelo, J.A., 2001, Superpave Mix Design Tests Methods and Requirements, U.S. Federal Highway Administration, 104. s.
  • 5. Huber, G.A., 1996, Development of the Superpa-ve Gyratory Compactor, Indianapolis, Indiana,4 s.
Year 2006, Volume: 4 Issue: 2, 31 - 35, 30.03.2006

Abstract

References

  • 1. Orhan, F., 2001, Asfaltın Geleceği Superpave, K.G.M. Teknik Araştırma Dairesi Başkanlığı, 379-393 s.
  • 2. Maupin, G.W.J., 1998, Comparison of Several Asphalt Design Methods, Virginia Department of Transportation and the University of Virginia.
  • 3. Ziauddin, A.K., Hamad, I.A.W., İbrahim, A., Rezgallah, R., 1998, Comparative Study of Asp-halt Concrete Laboratory Compaction Methods to Simulate Field Compaction, Center for Engine-ring Research, Research Institue, King Fahd Uni-versity of Petroleum and Minerals, Saudi Arabia.
  • 4. D’Angelo, J.A., 2001, Superpave Mix Design Tests Methods and Requirements, U.S. Federal Highway Administration, 104. s.
  • 5. Huber, G.A., 1996, Development of the Superpa-ve Gyratory Compactor, Indianapolis, Indiana,4 s.
There are 5 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Remzi Namlı

Publication Date March 30, 2006
Published in Issue Year 2006 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Namlı, R. (2006). FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi, 4(2), 31-35.
AMA Namlı R. FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ. (DAD). March 2006;4(2):31-35.
Chicago Namlı, Remzi. “FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 4, no. 2 (March 2006): 31-35.
EndNote Namlı R (March 1, 2006) FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 4 2 31–35.
IEEE R. Namlı, “FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ”, (DAD), vol. 4, no. 2, pp. 31–35, 2006.
ISNAD Namlı, Remzi. “FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 4/2 (March 2006), 31-35.
JAMA Namlı R. FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ. (DAD). 2006;4:31–35.
MLA Namlı, Remzi. “FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 2, 2006, pp. 31-35.
Vancouver Namlı R. FARKLI BİTÜM YÜZDELERİNİN ASFALT BETONUNUN SIKIŞABİLİRLİĞİNE ETKİSİ. (DAD). 2006;4(2):31-5.