Globalleşen
dünyada sermayenin küreselleşmesinin işletmelere yansıması; uygulanabilir
stratejik hedeflerin belirlenmesinde; bölge ve ülke coğrafi sınırları ve daha
ötesinde dünyada daha geniş pazarlarda yer bulabilme, rekabet faktörlerini
hesaba katarak işletmelerin ufuklarını genişleterek planlamalar yapmayı zorunlu
hale getirmiştir.
Türkiye’deki
işletmeler; üç kıtanın kavşak noktasında bulunan ülkenin coğrafi konumunu
değerlendirmek için dünyanın küreselleştiği bir ortamda, tanıtımını ve dışa
açılımını kolaylaştırmak için etkili fuar organizasyonları düzenleyerek küresel
marka haline gelmiş fuarlar ile gerçekleştirebilirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 30, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 5 Issue: 2 |