Bu
çalışma, yeni ilköğretim birinci kademe programları temel niteliklerinin
öğretim yöntem ve tekniklerine göre değerlendirmesini yapmak amacıyla yapılmıştır.
Bu amaca ulaşmak için, yeni ilköğretim birinci kademe programlarının temel
niteliklerinden olan yeni programların öğeleri, öğrenme-öğretme durumlarına
ilişkin bakış açısı ve kazandırmayı amaçladığı ortak beceriler incelenmiş olup
problem çözme, proje, işbirlikli öğ-renme, laboratuar, tartışma, rol oynama,
soru-cevap ve örnek olay yöntemleri ile beyin fırtınası, münazara ve grup
çalışması tekniklerinin yeni ilköğretim birinci kademe programları için uygun
olduğu tespit edilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 15, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 5 Issue: 3 |