BibTex RIS Cite

İnternet Reklamcılığı: İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamcılığı Konusundaki Tutum ve Davranışları

Year 2008, Volume: 1 Issue: 3, 0 - , 22.07.2010

Abstract

Hızla gelişen interaktif iletişim süreçleri firmaların internet reklamcılığına olan ilgisini daha da artırmıştır. İnternet reklamcılığı başlangıç aşamalarında az sayıda uygulama şekli ile gerçekleştirilirken, artan teknolojik imkanlar sayesinde, artık birçok uygulama şekli ile karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışmada, internet reklamcılığına ilişkin tanımlar, avantajlar ve dezavantajlar değerlendirilerek, internet reklamcılığının diğer reklamcılık biçimleri arasındaki giderek artan önemi açıklanmaya ve vurgulanmaya çalışılmıştır. Buna ek ve tamamlayıcı olarak, Atatürk Üniversitesi'nde görevli akademik personelin örneklemini oluşturduğu bir saha araştırması ile internet kullanıcılarının internet reklamlarına karşı tutum ve davranışları belirlenmeye çalışılmıştır.

Year 2008, Volume: 1 Issue: 3, 0 - , 22.07.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Üstün Özen

Ahmet Sarı This is me

Publication Date July 22, 2010
Submission Date July 22, 2010
Published in Issue Year 2008 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Özen, Ü., & Sarı, A. (2010). İnternet Reklamcılığı: İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamcılığı Konusundaki Tutum ve Davranışları. Bilişim Teknolojileri Dergisi, 1(3).