APA |
Arı, H., & Eldeniz, A. (2005). Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, 22(1), 25-30. |
|
AMA |
Arı H, Eldeniz A. Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. April 2005;22(1):25-30. |
|
Chicago |
Arı, Hale, and Ayçe Eldeniz. “Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği Ile Belirlenmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 22, no. 1 (April 2005): 25-30. |
|
EndNote |
Arı H, Eldeniz A (April 1, 2005) Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 22 1 25–30. |
|
IEEE |
H. Arı and A. Eldeniz, “Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi”, Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 1, pp. 25–30, 2005. |
|
ISNAD |
Arı, Hale - Eldeniz, Ayçe. “Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği Ile Belirlenmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 22/1 (April 2005), 25-30. |
|
JAMA |
Arı H, Eldeniz A. Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. 2005;22:25–30. |
|
MLA |
Arı, Hale and Ayçe Eldeniz. “Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği Ile Belirlenmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 1, 2005, pp. 25-30. |
|
Vancouver |
Arı H, Eldeniz A. Farklı Sodyum Perborat Tiplerinin Siman Bariyerin Bağlanma Dayanımı Üzerine Etkisinin Push-Out Tekniği ile Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. 2005;22(1):25-30. |
|